kampanja
U VAZDUHU · urban flash

Kao naglašeno urbani i kulturi i savremenim trendovima posvećen medij, City Magazine pokreće godišnje nagrade sa ciljem da se vrate kriterijumi vrednosti u savremenoj srpskoj kulturnoj i kreativnoj sferi.Žiri sastavljen od članova redakcije City Magazina predložio je 10 nominovanih za ovu nagradu. Svi posetioci sajta City Magazina mogu da glasaju za svoje favorite od 9. februara. Prvi krug glasanja traje do 15. februara u ponoć. Nakon toga pet najbolje plasiranih ulazi u drugi krug koji se završava
22. februara u ponoć.

Glasanje je završeno.

Glasajte za najbolju neprofitnu kampanju:

Hvala vam što ste glasali ! Ostavite svoj email za nagradnu igru! 

[knews_form id=3]

Dodela prvih nagrada za najvrednija dostignuća u 2014. godini biće održana u četvrtak, 26. februara 2015. godine.

Pobednik u ovoj kategoriji dobija Cineplexx paket. Donosimo spisak nominovanih u kategoriji Najbolja neprofitna kampanja:

Dan roze ruže, AVON – Popular Bruketa&Žinić OM

Kompanija Avon i kreativna agencija Popular Bruketa&Žinić OM postavili su cilj da 20. martu – Nacionalnom danu borbe protiv raka dojke daju značenje i svrhu koju će građani prepoznati, prihvatiti kao svoju i povesti više računa o prevenciji. U okviru kampanje snimljen je promotivni video, inicirana komunikacija na Twitteru (#milionrazloga) i lansirana je Facebook aplikacija.

Nešto lepo kao čokolada – Popular Bruketa&Žinić OM

Nešto lepo kao čokolada je dugoročni projekat kreativne agencije Popular Bruketa&Žinić OM, namenjen pružanju pomoći Svratištu za decu u Beogradu. Cilj akcije na kraju 2014. godine bila je kupovina 300 novogodišnjih paketića za decu. To je postignuto izložbom na kojoj je bilo prikazano 300 unikatnih, ručno rađenih čokolada, a kupovinom ovih poslastica obezbeđeni su paketići za klince iz Svratišta.

Generacija budućnosti,  Dale Carnegie Training, Narodna skupština Republike Srbije, Vojvođanska banka, – SVA

Generacija budućnosti  predstavlja projekat socijalne inkluzije namenjen mladima bez roditeljskog staranja, koji sprovodi Dale Carnegie Training Srbija, pod pokroviteljstvom Narodne Skupštine Republike Srbije uz podršku Vojvođanske banke. Osnovni cilj programa je motivacija i edukacija mladih kako bi unapredili i stekli veštine, poboljšali svoje samopouzdanje i što bezbolnije zakoračili u svet odraslih.

Limenkica ulaznica/Pozorište koje reciklira, RECAN Fondacija

Recan Fondacija radi sa pozorištem Čarapa, jedinstvenim pozorištem koje reciklira, projekat LIMENKICA ULAZNICA. Cilj projekta je da najmlađi besplatno uživaju u dečijim predstavama i saznaju zanimljivosti o značaju reciklaže aluminijumskog materijala i očuvanju životne sredine. Deca koja recikliraju par komada limenki mogu da gledaju najzanimljivije dečje predstave. Tokom 2014. godine odigrane su 16 predstava u Dečjem kulturnom centru u Beogradu, a prosečna poseta je bila oko 350 posetioca. Tokom 201. godine prikupljeno 600 kilograma limenki, što je oko 42.000 komada.

Drama u taksiju, Jugoslovensko dramsko pozorište – McCann Erickson

McCann Beograd i Jugoslovensko dramsko pozorište osmislili su neobičnu i inovativnu viralnu kampanju pOsetite pozorište.
Prerušeni glumci vozili su taksije i pričali svojim putnicima koji nisu ništa slutili svoje „lične“ priče o ubistvima, pretnjama i neverovatnim porodičnim problemima. Tek na kraju vožnje, šokirani putnici otkrili su da su priče zapravo zaplet iz drama „Otelo“ i „Mletački trgovac“ Viljema Šekspira, kao i „Zločin i kazna“ Dostojevskog. Dobili su besplatne karte i pozvani da dođu na predstave JDP-a. Virali su za kratko vreme postali hit na Internetu (pola miliona pregleda samo u prvih 48 sati).


licnost City Awards 2014: Digitalna ličnost godine umetnik City Awards 2014: Mladi umetnik godine knjiga City Awards 2014: Najbolja knjiga album City Awards 2014: Najbolji album