photo-1483387777777777779127117-b6a2102724ae
U VAZDUHU · tech/web

Razvoj tehnologije, pogotovo u poslednjih desetak godina, omogućio nam je da radni prostor posmatramo drugačije. Danas, uz pomoć određenih aplikacija ne moramo da budemo u obavezi da idemo u kancelariju, već svoje zadatke možemo obavljati odakle god to nama odgovara. Jedini uslov za to je da imamo internet.

Istraživanja pokazuju da u poslednje vreme sve više ljudi radi od kuće, ali bez obzira na to da li radite na samostalnom projektu ili ste zaposleni u kompaniji koja vam omogućava da radite od kuće, tehnologija je ključ za obavljanje takvog posla. Zapravo, korišćenje korisnih aplikacija je suštinski zadatak za bilo kog radnika koji je udaljen od kancelarije. Predstavićemo vam listu od 10. aplikacija koje će vam omogućiti da svoju virtuelnu kancelariju pretvorite u efikasan i produktivan prostor gde ćete uspeti da obavite posao, bez obzira na to da li se nalazite na moru, planini ili u svom domu.

Dropbox – Sa ovom aplikacijom sve važne fajlove imate na dohvat ruke. Dropbox ima širok spektar opcija koji odgovaraju vašim potrebama za čuvanje podataka. Pored toga, fajlovi koji su namenjeni za deljenje, omogućavaju slanje velikih fajlova bez ikakvih problema.

Google Drive – Ne samo što služi za skladištenje i čuvanje, pa i sinhronizaciju slika i dokumenta, Google disk je najlakši način da sa nekim podelite dokumente ili tabele. Komentarisanje i praćenje promena, omogućava klijentima i timovima da rade zajedno na projektima, iako nisu fizički na istom mestu!

Asana – Ova aplikacija omogućava da timovi upravljaju projektima na najlakši način. Poseduje funkciju putem koje pratite projekte, delite zadatke, ali možete da vidite i napredak projekta. Može se koristiti na tabletu, računaru i mobilnom telefonu.

iDone This – Omogućava da se lakše evidentiraju zaposleni i to kada su počeli da rade, koliko su radili i zašto eventualno ne mogu da završe posao.

Toggl – Vrhunska aplikacija za praćenje radnog vremena, Toggl se integriše u vaš pretraživač, omogućavajući vam da broj radnih sati držite „pod kontrolom“ kao i da ti sati budu produktivni. Napredne funkcije uključuju grafikone za praćenje profitabilnosti i timova, a Toggl se integriše i sa aplikacijama poput iCal, Asana, Basecamp i GitHub.

GoToMeeting – Platforma za video konferencije. Omogućava vam da prisustvujete sastanku sa vašeg tableta, računara ili mobilnog telefona. Postoji opcija da zabeležite ko je prisutan na sastanku, a ko nije, ukoliko je to neophodno.

1G9S0K556O1010101

Boomerang – Aplikacija koja se integriše sa Gmail nalogom, omogućavajući vam da zakazujete elektronsku poštu, podseća vas da ste dobili mejl od važnog klijenta ili da pošaljete poštu u određenom vremenskom periodu.

Todoist – Na raspolaganju je opcija oflajn, kao i mogućnost da radi sa više različitih platformi. Todoist vam osigurava da spisak zadataka uvek imate pri ruci. Pregledan dizajn omogućava lako snalaženje i korišćenje. Sa ovom aplikacijom tačno znate šta je ono što bi trebalo danas da uradite.

Take a Break Please – Jedna od opasnosti rada van kancelarije je ta što lako zaboravite da ste umorni. Take a Break Please vam pruža mogućnost da unapred postavite pauze tokom dana i kad dođe vreme za odmor, ekran počinje da se zatamnjuje što vas podstiče da napravite pauzu.

Pocket – Kliknite na svoje omiljene teme i ova aplikacija će ih sačuvati. Svrha ove aplikacije jeste da u toku pretraživanja onoga što nam je zaista potrebno, ne gubimo vreme i energiju na stvari koje su nam u tom trenutku nepotrebne. Pocket čuva sve tekstove za nas da ih pročitamo kada budemo imali vremena.

Huawei Mate 10 Pro Huawei: Mate 10 Pro serija konačno u Srbiji maxresdefaultcover Elegantni ples čoveka i robota otkriva nove puteve umetnosti 1510889094-0 Ovaj robot je spreman za Olimpijadu! Games.con Games.con 2017 – za tri „levela“ jači · ·