pagecover
PULS GRADA · zdravlje

Za put do savršenog tela, vežbanje samo po sebi nije dovoljno. Bez adekvatne dijete, sav trud i naprezanje biće uzaludni. Već neko vreme je poznato da dijeta puna hrane bogate proteinima daje odlične rezultate.

Naravno, istovremeno je potrebno i smanjiti unos masti i ugljenih hidrata. Pogledajte koje su to namirnice bogate proteinima koje će vam pomoći da smršate.

1. Spanać

Kao jedna od najzdravijih namirnica, spanać osim proteine poseduje i vitamine A i C, antioksidante, maganezijum i gvožđe. Preporučuje se priprema kuvanjem na pari. Najukusniji će biti uz malo belog luka, bibera, maslinovog ulja i limunovog soka.

2. Grašak

Budući da je bogat vlaknima, grašak će vas propisno zasititi i odvratiti od grickanja nezdrave hrane između obroka.

3. Pasulj

Pasulj je pun proteina, vitamina, antioksidanata i minerala koji su dobri za mišiće i mozak. Pošto se vari vrlo sporo, pasulj nas dugo čini sitim i tako odvraća od nezdravijih alternativa. Može se konzumirati kao deo salate, čorba ili prebranac.

4. Tofu

Kao idealna opcija za vegatarijance (koji ga konzumiraju umesto mesa), tofu će se odlično uklopiti u vašu visoko proteinsku dijetu. Najukusnije je kada se griluje.

5. Jaja

Ljudi koji žele da izgrade mišićnu masu ne bi trebalo da zaobilaze jaja. I belanca i žumanca imaju blagotvorno dejstvo na naš organizam.

6. Svinjetina

Svinjetina je izrazito bogata proteinima. Najzdravije parče koje možete da kupite je svinjski file s obzirom na činjenicu da poseduje najmanje masnoće.

7. Bademi

Bademi su puni zdravih masti, proteina, vlakana i vitamina E. Oni smanjuju nivo šećera u krvi, holesterol i krni pritisak. Najbolje efekte po vaše telo ćete ostvariti njihovom konzumacijom pre treninga.

8. Grki jogurt

U odnosu na standardnu verziju, grčki jogurt poseduje duplo više proteina. Poboljšaće vam imuni sistem, ali i ubrzati metabolizam, što je ključno za mršavljenje. Pri kupovini obratite pažnju da nema dodatnog šećera.

9. Losos

Losos je bogat proteinima, ali je i veoma kaloričan. Međutim, ako na vašoj trpezi zameni crveno meso, sigurno ćete izgubiti kilograme.

10. Piletina

Ako niste ljubitelj ribe, a ne možete da živite bez mesa, piletina je pravi izbor za vas. Nemasna pileća prsa možete jesti kao glavno jelo, u salati ili kao deo sendviča.

Miss Violence Seksualno obrazovanje za odrasle san Nekoliko trikova za bolji san Ruska detoksikacija (foto: Pixabay) Vreme je za detoksikaciju na ruski način 18033333_1904437903123897_5974549284675679428_n Kako da u jednom koraku pobedite nalet gladi · · ·