14186710-923655-cart6-0-1484050244-1484050246-650-6-1488295420-650-c90ff66f14-1493816680_cover
PULS GRADA · sport&rekreacija

Probajte neku od ovih 5 vežbi koje će vam pomoći da imate vitke noge, mršave butine i oblikovanu zadnjicu. Vežbe nisu komplikovane i moguće ih je raditi i u toplini doma. Preporučljivo je da svaku od njih ponovite bar 30 puta i naravno, ne zaboravite da se dobro zagrejete pre početka.

Vežba #1

  • Iskoračite levom nogom dok vam istovremeno leđa stoje pravo i desno koleno se spušta ispod nivoa levog
  • Skočite sa rukama podignutim u vis
  • Promenite u vazduhu nogu na koju ćete se dočekati u novom iskoraku

Počnite vežbanje sa 10 do 12 ponavljanja. Kasnije povećajte broj ponavljanja do 30.

Vežba #2

  • Blago se savijte u kolenima i povucite ruke unazad
  • Skočite u vis i dignite kolena koliko god je moguće

Ova vežba je malo teža od ostalih, pa vam neće biti lako da na početku uradite 30 skokova. Najbolje bi bilo da pokušate da uradite tri serije po 10 skokova sa pauzama od jednog minuta između serija.

Vežba #3

  • Lezite na bok i naslonite se na ruku kao na slici. Drugu ruku stavite čvsto na pod ispred vas.
  • Laganim pokretima dižite i spuštajte levu nogu
  • Ponovite vežbu podižući desnu nogu

Ova vežba zateže i butine i zadnjicu. Ništa bez nekoliko serija od po 20 ponavljanja!

Vežba #4

  • Stavite levu ruku na struk dok držite teg u desnoj
  • Zakoračite ulevo, postavljanjem trupa u nivo leve noge
  • Dotaknite članak leve noge desnom rukom sa tegom, tako da vam se leva noga savije u kolenu, a desna ostane prava

Ponovite istu vežbu sa tegom u drugoj ruci. Počnite sa 10 ponavljanja, a potom povećavajte broj serija za po 10.

Vežba #5

  • Držite se na rukama i desnoj nozi kao na slici i ispružite levu nogu
  • Polako dignite levu nogu koliko god možete i spustite u istom tempu

Ponovite vežbu sa drugom nogom. Započnite u serijama od po 10 ponavljanja, a onda postepeno povećajte broj serija.

Champion women's challenge na Kalemegdanu_2 Održan „Champion Women‘s Challenge event“ na Kalemegdanu SERBIA vs CHINA Marina Maljković prvi put u Beogradu drži motivaciono predavanje Print Heineken te vodi na gledanje finala Lige šampiona Participants Beograd trči sa ostatkom sveta! · ·