people-2584243_960_720cover
PULS GRADA · zdravlje

Kada nas savetuju o zdravim navikama u ishrani i ostalim aktivnostima, prejededanje se često uzima kao nešto što bi trebalo da izbegavama po svaku cenu. Iako se slažemo sa ovom konstatacijom, postoji i druga uposnost o kojoj se znatno manje priča: gladovanje. Bilo da se radi o namernom manjem unosu hrane u okviru dijete ili slučajnom preskakanju obroka, postoje neke aktivnosti koje nipošto ne bi trebalo da radite na prazan stomak. Saznajte u našem tekstu 5 stvari koje svakako treba izbegavati kada nismo siti.

1. Pijenje kafe

Većina ljubitelja ovog toplog napitka konzumira ga svako jutro, uglavnom pre doručka. Ovo je veoma loša navika koja može da dovede do gorušice i ozbiljnih problema sa probavnim sistemom. Ako vam ne uspeva da se rešite svoje prve jutarnje kafe, preporučujemo vam da je kombinujete sa mlekom, čija masnoća će bar malo smanjiti negativne efekte njene konzumacije na prazan stomak.

2. Konzumiranje alkoholnih pića

Efekat alkohola na organizam je duplo jači u slučaju da unosite ovakva pića na prazan stomak, što se može negativno odraziti na zdravlje vaše jetre, pluća i srca. Ako planirate da pijete sa društvom, pojedite bar jedan mali sendvič sa buterom, ako već niste dovoljno gladni za kompletan obrok. Značiće vam dosta i može da vam pomogne da izbegnete pripitost, a kasnije i mamurluk.

3. Odlazak na spavanje

Glad i nizak nivo glukoze sprečavaju nas da zaspimo, a i ako nam to pođe za rukom, to neće biti čvrst san i možemo da očekujemo da ćemo ustati ranije nego što smo planirali. Gotovo je sigurno da ćemo narednog dana preterati u obrocima kako bi nadoknadili izgubljeno. S druge strane, ne valja ni da večera bude preobilna. Stručnjaci preporučuju mlečne proizvode, budući da oni sadrže kalcijum i magnezijum, elemente koji će osigurati dobar san.

4. Intenzivno treniranje

Postoje mišljenja da vežbanje na prazan stomak pomaže u sagorevanju kalorija. Nažalost, to neće dovesti do smanjenja masnih naslaga na vašem telu, već će se pre svega uticati na gubitak mišićne mase, što će za posledicu imati umanjeni intenzitet vežbanja i tako ceo eksperiment učiniti kontraproduktivnim. Voće je uvek dobar izbor za obrok pre treninga, a u slučaju da se striktno držite dijete i ne želite ništa da jedete pre vežbanja, bolje je da pređete na neki manje intezivan tip treninga.

5. Odlazak u kupovinu

Svi znamo da kada smo gladni kupujemo više hrane nego što nam stvarno treba. E pa, postoje istraživanja koje tvrde da isto važi i za druge proizvode. Potreba za hranom stvara nam nesvesnu potrebu i za drugim stvarima i čini da potrošimo više novca u radnji nego što smo planirali. Kako bi izbegli ovaj scenario savetujemo vam da napravite spisak stvari koje vam stvarno trebaju i ne odstupate od njega. Takođe, preporučljivo je da plaćate kešom, a ne karticom.

Hemijsko čišćenje POP’S: Kako da osvežite vašu garderobu na najzdraviji način Happy_Couple Što je partner srećniji to ste vi zdraviji cover Promenite način na koji brojite kalorije mentalh Kako da negativne misli ne utiču na vaše mentalno stanje · ·