landscape-1486422247-fitness-myths
PULS GRADA · sport&rekreacija

Stara sujeverja o vežbanju, kao što je na primer ono koje tvrdi da su čučnjevi loši za vaša kolena, u poslednje vreme su zamenjena novim koja i dalje ograničavaju uspeh treninga, ali i povećavaju rizik od povređivanja. Saznajte koji su to štetni mitovi o vežbanju i kako da trenirate na ispravan način.

Zabluda #1: Držite prsa visoko, ramena povučena unazad i izbočite leđa tokom dizanja tegova

Mada većina smatra je je ovo dobro i zdravo držanje, u stvarnosti nije baš tako. Možda izgledate bolje i mišićavije u ovoj istegnutoj pozi, ali istovremeno limitiranjem pokreta ramena preopterećujete svoja leđa, dok visoko izbačena prsa otežavaju disanje i nepotrebno zatežu mišiće. Probajte umesto ovog položaja da spustite grudni koš ka dole (kao kada bi izdahnuli). Na početku će vam siguno delovati čudno, ali u dugom roku će ova poza dovesti do povećanja efektivnosti treninga.

Zabluda #2: Dizanje tegova je dobro za jačanje mišića, kardio trening za mršavljenje

Ključna stvar za mršavljenje je pre svega dijeta. Džaba vam svo vežbanje ovog sveta ako dnevno unosite više kalorija nego što potrošite. Sa dizanjem tegova možete i da smršate i da se ugojite, ali jedno je sigurno, bićete u boljoj fizičkoj formi. Takođe, ova dva tipa vežbanja nisu međusobno isključiva, pa ih možete kombinovati po sopstvenom nahođenju.

Zabluda #3: Grč zadnje lože se može rešiti istezanjem

Na prvi pogled, ovo se čini ispravnim. Ako su vam mišići prezategnuti, istežite se i oni će se opustiti. Međutim, ovim ne rešavate problem i pre ili kasnije ćete imati iste simptome. U većini slučajeva, kada je zadnja loža u grču to je znak da karlica nije u neutralnom položaju. Rešenje je u vežbama za disanje kao u ovom video klipu (ne obraćajte pažnju na balon).

Zabluda #4: Više ponavljanja u seriji je dobro za izdržljivost, a manje ponavljanja za snagu

Istina je da su manje serije dizanja većih težina dobre i za snagu i za izdržljivost. Fokusirajte se na početku na manje ponavljanja, pa kasnije kad već budete izgradili mišićnu masu, biće vam lakše da povećate broj ponavljanja u seriji, ali i broj serija.

Zabluda #5: Ugljeni hidrati su uvek loši za vas i čine vas gojaznim

Ugljeni hidrati su neophodni ljudskom organizmu. Vaše telo ih pretvara u glukozu koja je neophodna za rad vaših mišića, organa i mozga. Mada ih možete uneti preko voća, i umerena konzumacija krompira, pirinča ili žitarica vam sigurno neće škoditi. Dobar trening i razumna dijeta koja uključuje i ugljene hidrate su zdraviji način za mršavljenje od onoga u kojima se lišite ovih namirnica.

Reebok Print Smooth Reebok Print Smooth: Za sve one koji žele da ostave trag backlight dušan m_cover Ko na maraton dođe, taj maraton i stvara VLAD6504 Specijalne zimske olimpijske igre: Uspeh sportista iz Srbije IDEA i BM Zašto bi 22. aprila trebalo da slavite · · ·