5-best-ads-of-super-bowl-lii-hed-2018
U VAZDUHU · urban flash

„Super Bowl” je praznik američkog fudbala, ali i jedinstvena prilika da oglašivači pokažu svu svoju kreativnost. Od reklama se očekuju vrhunska kreativnost i izvođenje pre svega zbog ogromne gledanosti, ali i cene od čak 5 miliona dolara za 30 sekundi reklamnog spota.

Super Bowl se u Americi smatra nezvaničnim praznikom, a ovogodišnji je, kao i uvek, postavio rekordnu gledanost na TV-u. Pored toga što je jedan od najvažnijih sportskih događaja, finale američkog fudbala predstavlja pravi spektakl. Osim same igre, najviše pažnje privlače mini koncerti na poluvremenu, ove godine je nastupao Džastin Timberlejk, koreografije i naravno reklame, koje su postale mala remek dela. Kompanije i marketinške agencije se bukvalno cele godine spremaju za poluvreme u kome će biti prikazane najkreativnije, najsmešnije i najemotivnije reklame. Ove godine u finalu su pobeili Filadelfija Iglsi, Tom Brejdi je ostao bez šestog trofeja, Džastin je imao sjajan nastup, a mi vam predstavljamo pet reklama koje su obeležile 52. Super Bowl.

5. NFL: Touchdown Celebrations to Come, Agencija: Grey New York

4. Australijski turizam: Crocodile Dundee, Agencija: Droga5

3. Doritos Blaze vs.Mountain Dew Ice, Agencija: Silverstein & Partners

2. Amazon: Alexa Lost Her Voice, Agencija: Lucky Generals

1. Tide: It’s a Tide Ad, Agencija: Saatchi & Saatchi New York

78 Fotošop: Neverovatne greške sky-3041241_960_720 4 teorije zavere koje bi mogle biti istinite Voz Posle 40. trebalo bi da radite samo 5 sati dnevno aphukenbrakecover Urnebesna reklama za „lek“ za roditeljstvo · · ·