12644210-29433255-2-0-1476121152-1476121160-650-10-1488295420-650-a9cb4f68f5-1490970095_cover
U VAZDUHU · urban flash

Svi znamo da su cigarete i alkohol u velikim količinama loši po nas, a zdrava ishrana i aktivan život dobri. Postoje, međutim, i neke stvari koje radimo svaki dan ubeđeni da su ispravne, ali za koje se ispostavilo da nije baš tako. O čemu se radi, pogledajte na našoj listi 7 loših navika za koje mislimo da su dobre.

Mit #1: Možete nadoknaditi izgubljene sate sna tokom vikenda.

Istina: Eksperti smatraju da je neophodno da redovno spavamo 7 do 8 sati svake noći. U suprotnom može doći do povećanja rizika od srčanih oboljenja i šećerne bolesti.

Mit #2: Trebalo bi da uzimate vitaminske tablete kako bi bili zdraviji.

Istina: Zdrava dijeta puna voća i povrća će pružiti vašem telu sve vitamine koji su mu potrebni. U slučaju bolesti ili trudnoće, trebalo bi kontaktirati doktora u vezi mogućnosti korićenja vitaminskih tableta jer jedino oni znaju koji su nam vitamini u tom trenutku najpotrebniji.

Mit #3: Spavanje posle ručka nema negativne posledice.

Istina: Kada legnemo da spavamo, naše telo čuva rezerve kalorija, umesto da ih troši. Na ovaj način, spavanje posle obilnog obroka dovodi do gojenja.

Mit #4: Kuća treba uvek da vam bude potpuno čista.

Istina: Sterilno čisto okruženje ne deluje blagotvorno na imunitet i smanjuje sposobnost našeg organizma da se bori sa infekcijama i alergijama.

Mit #5: Sve naočare za sunce štite oči od sunca.

Istina: Oftamolozi smatraju da jeftine naočare za sunce koje nosi većina ljudi nisu adekvatne za zaštitu od sunca, a mogu biti i štetnije nego da ih ne nosimo, budući da ćemo oči više izložiti suncu. Samo skuplji modeli koji imaju zaštitni sloj mogu odbraniti naše oči od ultraljubičastog zračenja.

Mit #6: Korišćenje budilnika je najbolji način da se probudimo.

Istina: Istraživanje u Japanu je pokazalo da naglo ustajanje uz budilnik remeti naše biološke ritmove i povećava krvni pritisak.

Mit #7: Mikrotalasne pećnice uništavaju hranljive materije u hrani.

Istina: S obzirom na činjenicu da se brže podgreva hrana u odnosu na šporet, korišćenje mikrotalasne pećnice je čak i zdravije u odnosu na alternative. U svakom slučaju, gubitak hranljivih materija tokom podgrevanja obroka je zanemarljiv.

pagecover Novi bog Photoshopa je veliki obožavatelj Kendall Jenner business-suit-690048_1920_cover Uspešni savetuju: 6 načina da budete asertivniji Automatski nacrt Kako je jedan konj inspirisao nastanak filma Influenseri (foto: Pixabay) Vi i ekonomija na ti: Koja je uloga influensera? · ·