14-Secrets-Of-Women-Who-Never-Diet-760x506
PULS GRADA · zdravlje

Možda ste već upoznati sa činjenicom da su ljudi koji ne spavaju dovoljno skloniji gojenju. Organizam proizvodi hormon grelin koji nam daje znak kad je vreme za jelo. Ljudi koji su hronično neispavani proizvode više grelina i samim tim su češće gladni. Pored toga, postoji niz drugih navika koje se loše odražavaju na zdravlje i telesnu težinu, i koje treba izbegavati.

U nastavku slede saveti koji će vam pomoći da održite trenutnu liniju ili smanjite broj kilograma.

Šetajte što više

Doktori preporučuju šetnju kao odličnu rekreaciju. Prema njihovom mišljenju, dnevni optimum je 10 000 koraka. Ovakva promena u dnevnoj rutini, donosi niz blagodeti i osećate da gubite na težini. Izbegavajte lift, češće raspremajte kuću da biste se što više razmrdali.

Vodite računa koliko se nervirate

Stres podstiče proizvodnju kortizola, a on podiže šećer u krvi, poručuju stručnjaci za ishranu. Povišen nivo šećera u krvi tokom dužeg perioda prouzrokuje sakupljanje naslaga u predelu stomaka. Kada se opustite i nivo stresa počne da opada, rešićete se suvišnih kilograma i osećaćete se lepše.

Ne jedite ispred ekrana

Razlog za ovo je jednostavan, kada jedete ispred malih ekrana, ajfona ili tableta, sadržaj koji vidite vam skreće pažnju, i u stanju ste da pojedete čak do 25 % više hrane nego što vam je potrebno. Odvojite vreme da na miru pojedete svoj obrok.

Pijte dovoljno vode

Voda pospešuje protok krvi kroz organizam, i pomaže u smanjenju telesne težine. Kada pijete dovoljno vode, potreba za hranom se smanjuje. Preporučena dnevna doza je između 2 i 3 litra vode ili nezaslađenog čaja.

Posvetite se sebi

Odvojite dovoljno vremena za sve aktivnosti koje su vam važne u životu. U to spadaju: spavanje, viđanje sa porodicom i prijateljima, i vreme za sebe. Naravno, važno je reći ne druženju ili prihvatanju obaveza koje vam iscrpljuju energiju.

Koristite esencijalna ulja

Specijalista aromaterapije savetuje upotrebu esencijalnih ulja u svakodnevnoj ishrani. Preporuka je ulje od grejpfruta, koje možete sipati u šolju sa vodom, i na taj način preduhitriti glad.

Ne odustajte od hrane koju volite

Ukoliko naglo prestanete da unosite omiljene namirnice, postići ćete kontra efekat. Osobe koje se odluče da krenu na dijetu, često prestanu da unose šećere, ugljene hidrate, gluten i prerađenu hranu. Međutim, početni entuzijazam se vremenom izgubi i teško je odoleti prejedanju i vraćanju starim navikama.

Izbegavajte namirnice koje nose oznaku zdravo

Proizvođači i trgovci će učiniti sve da prodaju svoj proizvod, a najbolji način za to, kada je hrana u pitanju, jeste oznaka light ili zdravo. Međutim, takve namirnice često povećavaju želju za šećerom, čime se stvara višak kilograma. Pored toga, to vas može dovesti u situaciju da se kasnije u toku dana najedete, jer ste ranije napravili „zdrav izbor“. Ukoliko vam se jede nešto slatko ili nezdravo, za početak smanjite porciju i ne verujte svemu što vidite na etiketi.

rak 5 mitova o raku koji zbunjuju ljude pexels-photo-545016-cover Dugo spavanje vikendom produžava život 9f65654e01ddcef71ba2d52c5acaddb0_cover MND Dental: Optimalni načini lečenja Tuba+Kutija levo-WEB VENODIA plus: Krem gel za negu kože kod proširenih vena · · · ·