old_spice_taco_bell.jpg
U VAZDUHU

Čini se da Twitter od svih društvenih medija najmanje trpi suvu korporativnu komunikaciju. Jer na pohvalni tweet neke kompanije uslediće more dobronamernih, tendencioznih ili duhovitih kritika. Ako niste spremni da vas drugi prozivaju, nije vam mesto na Twitteru. Ali ponekad i sami brendovi ulaze u sukob sa drugim kompanijama. 

Čini se da Twitter od svih društvenih medija najmanje trpi suvu korporativnu komunikaciju. Jer na pohvalni tweet neke kompanije uslediće more dobronamernih, tendencioznih ili duhovitih kritika.

Brendovi se svađaju na Twitteruimg-oreo_amc_theater.jpg

Ako niste spremni da vas drugi prozivaju, nije vam mesto na Twitteru. Ali ponekad i sami brendovi ulaze u sukob sa drugim kompanijama. Recimo, popularni brend keksa Oreo je na svom profilu imao postavljen status: „Ponesite keks Oreo u bioskop“, na šta je dobio odgovor lanca bioskopa AMC Theatres: „Ovo uopšte nije kul,“ čiji zaposleni će morati da čiste izmrvljeni keks i gde se takođe prodaju kokice i drugi specijaliteti na licu mesta.

Brendovi se svađaju na Twitteruimg-old_spice_taco_bell.jpg

Osoba zadužena za Twitter komunikaciju, kompanije koja proizvodi dezodorans Old Spice, iskritikovala je lanac restorana meksičke brze hrane Taco Bell: „Zašto „vatreni sos“ nije napravljen od prave vatre? Ovo je lažno reklamiranje,“ na šta je Taco Bell doskočio tweetom: „Da li je Old Spice stvarno napravljen od starih začina?“


nike-air-max-flyknit-2014-01.jpg Nike lansira Air Max model u Flyknit tehnologiji naslovni_plakat_4_macora.jpg Nagradni kviz Raiffeisen banke amitz.jpg Intervju: Amitz E. Dulniker samo_bog_prasta7.jpg Intervju: Rajan Gosling