Effie bronza 2
U VAZDUHU · promo

Kampanja „Čik prestani da se zabavljaš“ osvojila je bronzanu nagradu na „Effie Awards“ festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju za „Plazma Mini-Mini“ kompanija „Bambi“ kreirala je u saradnji sa agencijom „McCann Beograd“.

Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards festivalu, najprestižnijem svetskom priznanju za efektivnost u marketingu, proglašeni su 15. juna u hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu. Plazma je ponosna što svakom novom nagradom potvrđuje svoj neprikosnoveni kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga stigla je upravo na 50. rođendan omiljenog domaćeg brenda.

Velika je čast da u prvoj godini Effie nagrada, jedna pripadne i Plazma brendu. Ova nagrada je potvrda kako jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmlađuju brend i otvaraju vrata mlađoj ciljnoj grupi – tinejdžerima.“ istakla je Aleksandra Savić, Senior Brend Menadžerka.

Effie Awards festival organizovan je prvi put ove godine u Srbiji, uz podršku udruženja IAA Serbia. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Efi nagrade Radison Grand kafa jedina kompanija koja je osvojila i srebrnu i bronzanu Effie nagradu najbolji edukatori 2 Otvorene su prijave za najbolje edukatore Srbije za 2017. godinu Milan Kalinić_Marko Vidojković_Bojan Perić_I nagrada Humanitarno takmičenje u pravljenju BigMac burgera cover heineken exit Heineken specijalna serija muzičkih pakovanja po prvi put u Srbiji · · · ·