running-573762_960_720cover
PULS GRADA · sport&rekreacija

Fitnes za žene je trenutno veliki hit u svetu, ali i u našoj zemlji. I devojke i malo starije dame provode sve više vremena na trčanju, u sali ili teretani, ili kući sa odgovarućom opremom za vežbanje. Čini se da je večita borba za savršen izgled, zdravlje i fizičku spremnost dostigla svoj zenit ove godine.

Bilo da ste novajlija ili već iskusni u svetu fitnesa, iskoristite nekoliko minuta i proverite na osnovu sledećeg testa da li ste u dobroj formi shodno svojim godinama.

Ako ispunjavate ove uslove možete sebe smatrati fit osobom.

U dvadesetim bi trebalo da možete da:

U tridesetim bi trebalo da možete da:

  • Istrčite 1,5km za manje od 9 minuta
  • Budete u izdržaju (plank poziciji) 45 sekundi
  • Dižete iz stojećeg položaja tegove koji su teži od polovine vaše trenutne kilaže

četrdesetim bi trebalo da možete da:

  • Istričite sprint u trajanju od 60 sekundi bez stajanja
  • Uradite 10 sklekova bez pauze
  • Dodirnete svoje prste na nogama bez savijanja kolena

pedesetim bi trebalo da možete da:

  • Trčite srednjim tempom bar 60 sekundi
  • Uradite 5 „legionara“ zaredom
  • Spustite se u turski sed bez upotrebe ruku i isto tako ponovo ustanete

U šezdesetim bi trebalo da možete da:

  • Redovno napravite više od 10.000 koraka dnevno
  • Uradite 12 čučnjeva
  • Dodirnete prste druge ruke, sa jednom rukom preko ramena, a drugom iza leđa

U sedamdesetim bi trebalo da možete da:

  • Hodate 1,5 km za manje od 15 minuta
  • Popnete se uz 10 stepenika za manje od 30 sekundi bez velikog napora
  • Ustanete i sednete u stolicu bez pomoći ruku i isto ponovite 12 puta za 30 sekundi

Color Running-cover Color RUNNING powered by Tikkurila: Završena treća trka s bojama u Srbiji Nike Belgrade 10K trka oborila rekord Najveća Nike Belgrade 10K trka do sada workout-alcoholcover Preskočite pivo posle treninga Nike Belgrade 10K Belgrade 10K trka: 12 hiljada trkača trčaće trasu od deset kilometara · ·