Pepeljugakaožrtvanapada
fotografija

Studio Dizni podelio je svojim junacima sreću do kraja života. Gotovo svi tradicionalno animirani likovi, koji su potekli iz čuvene holivudske kuće, žude za avanturom, žele da pobede negativca, raduju se prelepim princezama zatočenim u palati ili prinčevima na belom konju.

Kad ostvare cilj, film se završava u sreći i veselju. Nema dalje. The End. Aladin ne razmišlja o terorističkim napadima na Bliskom istoku. Snežana se ne opterećuje socijalnom nejednakošću. Zagađenost okeana ne postoji u laguni Male sirene. Uspavana lepotica… Pa, ceo svet da se sruši ta se ne bi probudila iz dubokog sna. Da se ne lažemo, Diznijeve bajke otišle bi do Grdane, Hada i natrag kada bi bile realističnije. Mnoge od njih izgubile bi privlačnost i lepotu. U današnje vreme, Pokahontas bi znala da će njen narod biti desetkovan ako im Džon Smit prenese grip. Kvazimodo bi pao u depresiju zato što je ostao bez devojke iako je dobra srca. A zver, koja se pored Bel ponaša kao pravi nasilnik, završila bi u policiji. Eto, to vam je život. Koliko ume da bude magičan, toliko ume da bude surov, rogat i čupav.

Nije tajna da puno žaba mora da se poljubi dok se ne naleti na ono što nam treba.Uprkos tome, jedan umetnik iz Njujorka pomogao je studiju Dizni da proda drugu stranu medalje. Kao ilustrator za knjige snimanja, Džef Hong je radio na filmovima Mulan, Tarzan i Emperor’s New Groove. Diznijeve junake obožava, ali je svestan koliko su dvodimenzionalni. Sve dok im studio Pixar i kompjuterska tehnologija nisu dodali još jedan sloj karakera i animacije, persone koje su pristizale iz Diznija bile su, u većini slučajeva, poprilično naivne, što ih je učinilo idealnim za isticanje mnogih društvenih problema.

U godinama koje su za nama, tradicionalno animirani heroji prestali su da pljačkaju bioskopske blagajne. Diznijev panteon nekadašnjih filmskih božanstava sada živi u kućnom video izdanju i sveopštoj pomami za igranim filmskim rimejkovima. Hong ih je maestralno pozicionirao negde između. U seriji snažnih radova pod nazivom Unhappily Ever After, smestio je Diznijeve likove na fotografije sveta u kom živimo. Na taj način suočio je ljude s brojnim društvenim, ekonomskim i ekološkim problemima, koje često guramo pod tepih. Kako on nije ni leteći, ni magičan, od Hongove moćne vizure ne može se pobeći. Pogledajte radove ovog umetnika u našoj galeriji i upoznajte Diznijeve heroje pod okolnostima u kojim ih do sada sigurno niste videli.

101 napušteni dalmatinacOtvori galeriju
Cuma-Cevik-landscape-photography-4 Magični pejzaži hasselblad-masters-2018-aerial02 Nagrađivane fotografije u okviru Hasselblad takmičenja ugly-locations-beautiful-portraits-jenna-martin-lowes-34-5a1532032a804__700 Dobre fotografije na lošim lokacijama in-1993-there-was-conflict-between-yeltsin-and-the-parliament-which-ultimately-resulted-in-the-use-of-force-in-october-yeltsin-ordered-troops-to-seize-parliament-from-opponents-in-the-photo-below-a-r Rusija u slikama nakon raspada Sovjetskog Saveza · · ·