golden insurance detalj jakna cover
PULS GRADA · shopping

Domaći brendovi inspiraciju za svoje stvaralaštvo crpe u najrazličitijim poljima, a ovoga puta okrenuli smo se onima koji je pronalaze u bezvremenosti i stalnosti klasike, tradicije, prirode i stalnog kruženja, i svojim umećem, maštom i talentom starim vrednostima i formama daju savremene oblike i lica.

Romi Schneider je mali brend koji s fokusom na modne komade stvara čitave ambijente, priče i intimne doživljaje. Rukopis ovog brenda je sofisticirana i jednostavna estetika klasike u savremenim  interpretacijama. Tendenciozno birajući najjednostavniji ali efektan i rečit dizajn, Romi Schneider komunicira čitavom slikom, i to ne pukom observacijom, već doživljajem. Modni komadi se predstavljaju kroz brižljivo osmišljene setove, gde važnost slike i prezentacija podjednako komuniciraju kao i sama odeća. Ambijent, celina, atmosfera, sama fotografija – obostrano dopunjavanje je ono što se ističe u radu iza ovog potpisa iza koga se autor modne kolekcije ne pojavljuje kao pojedinac.

Iza ovog imena stoji tim umetnika različitih profesija i čitava atmosfera brenda obavijena je tim velom klasike koji otkriva dovoljno, ali nikad sve. Pored regularnih kolekcija kroz look book i kampanje, umetnički pečat Romi Schneider čini intimna vizuelna priča, harmoničnost i usklađenost slike, kolorita i spajanje tekstura. Istraživanje i igra su neizostavni deo ovog brenda, eksperimentisanje ne samo sa formama, bojama i materijalima, već sa svakim segmentom kreativnog i tržišnog procesa. Sakriveni identitet je nesto na čemu se insistira, i upravo u njemu krije se lepota te stalne igre i istraživanja koje prevazilazi ono što danas smatramo modnom kreacijom.

Nastanak Romi Schneider kolekcije počinje isključivo od izbora materijala gde postojeće boje i teksture vode jedne do druge, a zatim kada sve nastane i uobliči se nadovezuje se na neizbežnu sliku kroz izbor ambijenta gde će sve to biti umemorisano i gde tek tada priča ovog brenda postaje kompletna. Mladi umetnici smatraju da inovacije već dovoljno ima, te ne osećaju potrebu za velikim dizajnom i inovacijom kao takvom, već stvaraju isključivo u skladu sa željom da se isprati lični osećaj, celokupna ideja i upotpuni (atmosfera) u celinu.

Ono po čemu se ovaj brend izdvaja je i kvalitet materijala, na čemu i leži jedan od akcenata njihovog stvaralaštva. Prodajno mesto je na Dorćolu u jednoj modnoj oazi zvanoj Resort Design Store, Gospodar Jovanova 46. Celokupan jasniji utisak i informacija dostupni su preko društvenih mreža, Facebook stranica ROMI SCHNEIDERInstagrama romischneider_official, i povremenog sajta www.romischneider.com.

SKLOP su neobične lampe nastale u igri, lepoti i uživanju stvaranja, od predmeta koje su drugi odbacili a Sklop sastavio u novi život koji teče kao avantura između živog predmeta i njegovog ljudskog partnera. Iza imena SKLOP stoje brat i sestra, Obućina Vladimir i Nataša Pavlović Tucić, pejzažni arhitekta i grafička dizajnerka, a brend je nastao sasvim spontano. Nataša je jedno veče pozvala brata i rekla mu – „Palo mi je malo ogledalo i slomilo se. Imam ideju da od rama napravim stonu lampu. Ajmo ujutru u Zemun, na buvljak. Ali pazi, moramo tamo biti pre 6! Znači buđenje oko 5 ujutru“. U rano proleće i tamna jutra, zemunski buvljak činio se kao sasvim novi magični svet, koji je iz njega zatim i nastao. Uz delove za lampu došli su i usisivač iz šezdesetih, čuvena Sloboda iz Čačka, i na tronožcu za foto aparat posle par dana zasijao je reflektor od usisivača i stona lampa od ogledala.

Neobična imena krase neobične predmete od kojih svaki, kako ugleda svetlost novog života, dobija i čitavu priču, biografiju, intervju… Astroboj, Robotenko, Astrogrl, Škampa…prestaju da bude samo svetleća stvar i postaju karakter koji teži da prenesu u prostor u kome se nalaze. Proizvodnja ovih neobičnih predmeta se ozbiljno zalaufala i premestili su se u radionicu i showroom nadomak Beograda, u Meljaku. Tamo su gostima dostupni ne samo proizvodi, već i čitav proces rada, a možda i sami učestvuju u njemu.

Poseban fokus ide na to da se iza ovih predmeta krije zdrava, održiva i ekološka priča. Sklop stvara sa stavom da stvari, kao i odnosi i ljudi, nisu za jednokratnu upotrebu; da se brigom o nebacanju smanji zagađenje Zemlje, i da tome možemo doprineti samo dajući svoj primer; kao i da se hiper produkciji i industrijskim proizvodima delom uskrati mesto „nezamenljivosti‟ i da podrška ručnom radu pojedinca. Da se stvara kroz igru i uživanje, i da se  u stvorenom uživa. Pokretač im je čista radost u radu rukama, u stvaranju, u igri samoj, a naum da bačene, napuštene i otpisane stvari rasklope i na nesvakidašnji način ponovo sklope, dajući im sasvim neočekivan i originalan izgled, a time im i produže život.

Sve kreacije Sklop-a su unikati i jedini materijal sa kojim ne rade je plastika. Materijal je svuda oko nas, pa ga svuda i traže. Po otpadima, buvljacima, po podrumima i garažama prijatelja, rodbine, neretko odložen i pored kontejnera.  Repromaterijal uvek mora da prođe prvo higijensku obradu, a smatraju da ne postoji predmet koji ne mogu ponovo da ožive. Sklop predmeti su dostupni u njihovom salonu, u Meljaku. Do sada su izlagali na više izložbi i deo kreacija se nalaze u radnjama Supermarketa, Koncepta 45, u Beogradu, dok se celokupan opus nalazi na sajtu www.sklop.rs ili na FB stranici, ili Instagramu – skloperi.

Marinush je neobičan svet raznih životinjica, stvorenja i biljaka koje žive u formi nakita. Ručno rađeni nakit delo je novosađanke Marine, grafičkog dizajnera, koja inspiraciju crpi u organskim formama prirode. Svaki komad nakita unikatan je, jedinstven ne samo u svom izvođenju već i u ideji, a u moru ručno pravljenih aksesoara izdvaja se u formama, oblicima i bojama, u izuzetno veštom i maštovitom baratanju polimerskom glinom, i njenom oživljavanju u upotrebni predmet. Živih boja, zanimljivo je i što ovi komadi nakita nisu bojeni u finalnom stadijumu, već je jedna boja zapravo jedna vrsta gline.

Marinush nakit nastao je sponatno, u potrazi za poklonom za bližnje, i tu negde i nalazi svoje pravo mesto – idealan je za poklon, bilo drugima, bilo sebi. Marina je počela od minđuša, da bi svoju punu kreativnost izrazila u svetu ogrlica od kojih je svaka pravo malo remek delo. Pingvini, aligatori, medvedići i druge čarobne životinjice – kao što je i zec iz Alise iz zemlje čuda, nastaju pod Marininim rukama i krase one oko čijeg se vrata nađu, ali i mnoge različite organske forme zemljine flore i faune – pera, listovi i sve negde između. U vedrim bojama leta, zemljanim bojama jeseni, i opet svim negde između, Marinush nakit nudi fantastične boje i oblike bajkovitog sveta prirode.

www.facebook.com/marinushjewelry

www.instagram.com/marmarinush/

Opančareva kći je brend, kako samo ime kaže, ćerke jednog opančara, i to treće generacije zanata koji polako izumire. I ovaj brend nastao je spontano, tako što se glumica Marina Aleksić rešila da pored glume započne još neki kreativni posao, a ideja je nastala iz spontanog kombinovanja modernih komada odeće, farmerki, sa tradicionalnim – jelekom. Odrasla je među tradicionalnom nošnjom i opancima koji su izašli iz radionice njenog oca, i sama je krenula da stvara u toj radionici. Preko društvenih mreža Marina ovu tradicionalnu nošnju približava mlađim generacijama, i to u kombinaciji sa savremenim odevnim predmetima.

Ovi odevni komadi su ručno rađeni i autentični i za razliku od konfekcijske odeće, za komade ovakve tradicionalne nošnje potrebno je dosta vremena i umeća. Marina je ne samo savladala zanat već i eksperimentiše sa novim primenama. U svom radu zadržava prirodne materijale i tehnike ručnog rada, i svaki komad je visokog kvaliteta, i izrađen je ručno, uz veliki trud.

www.facebook.com/opancarevakci

www.instagram.com/opancarevakci

Converse Boot ženske Chuck Taylor All Star II Cute to Boot Najbolja moda  1998x1081 cover Jesen u Plazi Povrće i IDEA Pravo iz bašte u vaš tanjir io Koji red za kasu da izaberete da najbrže završite? · · · ·