IMG_8890-OBRADA-001-intervcover
U VAZDUHU · intervju

Oni su tim. Mlad, kreativan i uigran. Oni su svoji, drugačiji i smeli. Oni su Olivera Škorić, marketing menadžer, Nenad Jovanović, šef kuhinje i Duško Kostadinoski, menadžer restorana. Oni su kreatori i realizatori nove gastro priče u restoranu Credo. Novim konceptom i novim jelima sasvim su izmenili postavku restorana i učinili ga vrlo uzbudljivom gastro destinacijom u samom centru grada. Kako su to napravili, koje su sve prepreke preskočili i šta nam spemaju za dalje, pričaju nam, svako iz svog ugla, u narednim redovima.

Kako se i koliko Credo promenio?

Nenad: Promenili smo pristup samom kulinarstvu, način pripreme i serviranja svakog zalogaja. Ono što je značajno izmenjeno i što nas odvaja od drugih jeste upravo interakcija sa gostima i lični pečat koji dajemo, koji čine CREDO iskustvo jedinstvenim.

Olivera: Želimo da Beograđani imaju mesto gde mogu pobeći od gradske buke, a opet uživati u najlepšem pogledu na srce grada. Osmislili smo šemu koja će ispuniti svačiji ukus. U našem CREDO baru možete četvrtkom uživati u živoj muzici koju izvode mladi umetnici naše muzičke scene uz promotivne cene koktela, dok nedeljom možete uživati u fantastičnoj ponudi branča i ritma koji dolazi sa DJ pulta. Mnogo toga se tek sprema…

U jelima čitamo razne uticaje, ali i karakteristike kuhinja sa ovih prostora. Recite nam nešto više o vašoj kuhinji?

Nenad: Velika je čast imati priliku svoje znanje i umeće graditi širom sveta. Moram priznati da najveći uticaj na mene ostavlja kultura Skandinavije, Mediterana i Azije, a to sam i interpretirao u neka od svojih jela. Aziju možete prepoznati u rebrima kuvanim u misu, na specifičnu pripremu lososa je uticala Skandinavija dok je Mediteran prisutan u jelu koje mnogi znaju kao „gnudi“.

Olivera: Naša ideja i jeste da kombinujemo sve ono što se, možda, nikad ne biste usudili da pomislite. Na taj način, pružili smo kako stranim gostima našeg grada tako i domaćim ljubiteljima dobre hrane nešto što na moderan način predstavlja lokalnu kuhinju. Svakako, naša mašta nema granice i svaki put kada posetite CREDO doživećete nešto jedinstveno i kreativno.

Nije se menjao samo meni, već ste puno toga uradili i sa kartom pića, kako gosti reaguju?

Duško: Novim recepturama i praćenjem svetskih trendova miksologije, budimo kulturu uživanja u koktelima. Svakodnevno radimo na sastojcima koji će vašem omiljenom koktelu dati jedinstveni CREDO pečat. Izuzetno sam ponosan na tim mladih barmena koji svojom kreativnošću i idejama zaista daju svakom koktelu nešto što ćete prepričati svojim prijateljima. Kada govorimo o vinima, moram reći da je puno truda uloženo u kreiranju vinske karte koja će sadržati etikete iz Srbije ali i regija starog sveta. Svaka od zastupljenih zemalja predstavljena je etiketom autohtonih sorti grožđa koja upravo karakterišu određenu regiju.

Olivera: Drago mi je da su gosti počeli da uživaju u etiketama domaćih regija i da često biraju upravo vina sa naših podneblja, što dalje znači da je i Srbija postavila nove norme kada govorimo o kvalitetu.

Napraviti u Srbiji uspešan i posećen restoran koji je u sastavu hotela gotovo je „nemoguća misija“, kako ste vi uspeli?

Olivera: Biti deo lanca i brenda kao što je Marriott nosi svoje dobre i loše strane. Jedna od najtežih sa kojim se susreće i veći deo naših kolega jeste upravo način na koji možemo prevazići barijeru hotelskog restorana, ranga cena, nepristupačnosti.

Mi smo našu ponudu bazirali na svežim sastojcima koje nabavljamo od lokalnih uzgajivača i sa lokalnih farmi. Kako bismo tokom cele godine imali „signature dish‟, mi smo prezervirali maline u šećeru sa ružama i naš unikatni cheese cake tokom cele godine ima isti ukus. Smatramo da su to detalji na koje zaista morate obratiti punu pažnju, a gosti to umeju da prepoznaju i cene.

Na koja jela iz novog menija ste posebno ponosni?

Nenad: Ja zaista ne bih mogao da izdvojim ni jedno jelo, jer svako od njih budi nešto posebno u svakom gostu. Različite emocije koje postižete kod vaših gostiju su ono što vam pruža zadovoljstvo – tako i mi uživamo u komunikaciji sa našim gostima slušajući sve ono što smo postigli od prvog pozdrava do poslednjeg zalogaja.

Duško: Ja bih izdvojio losos u soku od krastavca jer je spoj nezamislivog a opet me oduševljava kompleksnost ukusa i gnudi – spoj tradicionalnog recepta i modernog kulinarstva.

Olivera: Moj favorit je file minjon sa tapiokom kuvanoj u soku od cvekle i najbolja na svetu paradajz čorba sa hobotnicom.

Šta su planovi za dalje, nedeljni branč je izuzetno posećen, pravite tematske večeri?

Jedna od ključnih stvari kojom se vodimo u predstavljanju CREDO restorana i bara, jeste upravo ta da kvalitet ne mora biti uslovljen cenom. Želimo da pružimo nezaboravno iskustvo prilikom svake posete našeg gosta i da to iskustvo putuje svuda sa njim.

U planu su nam tematske večeri kojima ćemo na kulinarsku scenu doneti nove ukuse, zatim predstavljanje naših kraft koktela uz živu muziku, vinske večeri kojima ćemo vas voditi na put kroz vinske regije sveta…


Akademija Zoran Vujović: Ovo je energija života ulice, slika onih koji su bili njen identitet 16 prirodnija Marija Bergam: Dve velike uloge Igor Marojević Igor Marojević: Album će biti gorkosladak Muharem Bazdulj Muharem Bazdulj: Danas su svi vrlo dobri, nema odličnih i dovoljnih · ·