Nada Miletic Nevajda, prezentacija
U VAZDUHU · promo

Više nije moderno sunčati se, u trendu je zaštićeno i ograničeno izlaganje suncu – poruka je prepodnevnog druženja koje je za predstavnike najuticajnijih lajfstajl magazina i online medija organizovao Eucerin Srbija.

„Pozdravljamo povratak klasike, jer lepota je tada podrazumevala svetlu put, zaštićenu od negativnih efekata izlaganja suncu. Takođe, radujemo se i modernim naučnim saznanjima i tehnološkom napretku, jer su nam dali mogućnosti da koži pružimo maksimalnu negu i zaštitu. Sunce ima dve strane, onu koja je korisna za zdravlje, a time i lepotu, i onu koja i zdravlju i lepoti može naneti veliku štetu. Svest o tome trebalo bi da ima svaka savremena žena i muškarac, i da se tim saznanjima vodi na putu lepote, koji je uvek, ako je adekvatno izabran, istovremeno i put zdravlja“, rekla je okupljenima Nada Miletić Nevajda, predstavnik Eucerin Srbija na početku prezentacije tokom koje je odgovorila na sva pitanja predstavnika medija vezana za mehanizme dejstva sunca na kožu i načine delovanja Eucerin preparata za zaštitu od sunca.

Neka od pitanja na koje su novinari želeli da saznaju ili utvrde odgovore bila su koja je razlika između fizičkih i hemijskih filtera, šta znači UVA i UVB zaštita, u čemu je razlika između preparata za zaštitu od sunca za odrasle i onih specijalno formulisanih za decu, zašto bebe do godinu dana ne bi smele da se izlažu suncu…

Centralna tema razgovora bili su mehanizmi efikasne UVA i UVB i biološke zaštite kože, to jest antioksidativne zaštite i obnove DNK, koje pružaju svi preparati iz unapređene Eucerin linije za zaštitu od sunca. Eucerin preparati za zaštitu lica od sunca su: Eucerin Antiage Fluid SPF 30 ili 50, koji pruža zaštitu od fotostarenja kože i istovremeno, zahvaljujući hijaluronskoj kiselini, umanjuje postojeće znakove starenja, i Eucerin Antiage Tonirane kreme za zaštitu od sunca, SPF 30 ili 50+, koje pored ovih efekata i trenutno ujednačavaju ten.

Prisutni novinari imali su priliku da se u efikasnost i teksturu ovih preparata uvere posmatrajući svoje lice kroz UV kameru, i poredeći izgled kože svog lica pre i posle nanošenja. Veliki broj dama sa događaja je otišao sa dnevnom šminkom kojoj su podloga bile upravo ovi preparati.

Darko Popović_član IO Banca Intesa_Draginja Đurić_predsednik IO Banca Intesa_Miloš Teodosić Visa Infinite kartica zablistala u rukama Miloša Teodosića Compact Lenovo Legion C530 fits nearly any room Šta su to Lenovo Legion stilizovane „zveri” shutterstock_1007882572 ZA WEB Zbog čega je polisa putnog osiguranja važnija od pasoša? Coca-Cola HBC Srbija (2) Coca-Cola HBC Srbija još jednom najpoželjniji poslodavac · · ·