shutterstock_282543275-1000x500
U VAZDUHU · tech/web

Facebook poseduje brojne informacije o nama, ne samo što ima lične podatke, interesovanja, na kom mestu se nalazimo u određenom trenutku, već, od sada uz pomoć novog algoritma Facebook može da pretpostavi kakvo je naše finansijsko stanje.

S obzirom na to koliko vremena provodimo na ovoj društvenoj mreži i koliko tragova ostavljamo iza sebe, uopšte ne čudi što će Facebook od sada znati koliko para imamo u novčaniku. U julu 2016. godine, najveća društvena mreža, podnela je zahtev kako bi zaštitila patent za algoritam koji bi mogao da predvidi finansijski status korisnika. Ove informacije su dospele u javnost tek u februaru ove godine, zahvaljujući dokumentu koji je objavila vladina agencija US Patent & Trademark Office. Algoritam bi trebalo da funkcioniše na osnovu podataka koje korisnik daje tako što odgovara na niz pitanja i akcija zasnovanih na korišćenju sajta.

S obzirom na to da su Facebook oglasi, već danas, previše tačni, Facebook sa neverovatnom preciznošću, a na osnovu naših interesovanja, tačno zna koje reklame bi nam privukle pažnju. Pretpostavlja se da će ovim algoritmom, Facebook, ukoliko poznaje naš finansijski status, moći sa još većom preciznošću da nas targetira ka određenim oglasima. Poznavanje socio-ekonomskog stanja ljudi olakšava mu da filtrira relevantne informacije i oglase za određenu osobu. Ovo nije ništa novo ili drastično drugačije od onoga što Facebook inače radi, ali će ovaj put imati još više informacija o nama, kako bi reklame imale veći procenat uspešnosti.

GalaxyS9andS9+ U korak sa modernim komuniciranjem: Samsung Galaxy S9 i S9+ Inovacija u pokretu: Huawei predstavio prvi automobil kojim će upravljati telefon sa veštačkom inteligencijom Huawei: Prvi automobil kojim će upravljati telefon Automatski nacrt Boston Dynamics: Robot džentlmen Huawei_POZIOM_HD_144_MATELITE-cover Skoro trećina građana Srbije smatra da je „Volim te“ najbolji način da pokažemo da nam je stalo u svetu mobilnih poruka · · · ·