Heineken
PULS GRADA · aktuelno

U susret novoj školskoj godini na fakultetima u Beogradu, Heineken najavljuje tematske radionice o odgovornoj konzumaciji alkohola i bezbednosti u saobraćaju. Radionice će biti održane do kraja ove godine na fakultetima Univerziteta u Beogradu. One su osmišljene sa ciljem da se kroz predavanja, razgovore sa studentima i upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju prenese poruka koja će mladima biti podsetnik da nikada ne sednu za volan pod dejstvom alkohola.

U okviru globalne kampanje „When you drive, never drink“, Heineken je najavio interaktivne radionice na fakultetima u Beogradu, gde će u saradnji sa partnerima i našim najboljim automobilistom Dušanom Borkovićem, predstaviti vrednosti kao što su odgovorna konzumacija i bezbednost u saobraćaju. Radionice će biti održane do kraja ove godine na fakultetima Univerziteta u Beogradu. One su osmišljene sa ciljem da se kroz predavanja, razgovore sa studentima i upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju prenese poruka koja će mladima biti podsetnik da nikada ne sednu za volan pod dejstvom alkohola.

Tim povodom na Autokomerc karting stazi u Beogradu organizovana je karting vožnja za medije, a ujedno je obeleženo i partnerstvo Heinekena i Formule 1 na globalnom nivou.

„Kao globalni partner F1, Heineken je pokrenuo kampanju „When you drive, never drink“, u okviru koje težimo da podignemo svest i prenesemo poruku o važnosti odgovorne konzumacije. Veoma je važno da budimo svest javnosti, jer brigom o svojoj bezbednosti u saobraćaju brinemo i o bezbednosti drugih. Kroz organizovanje interaktivnih radionica želimo da pozitivno utičemo na promenu ponašanja mladih za volanom“, rekla je Tijana Domanović, brend menadžer Heinekena.

Cilj Heinekena jeste da podstakne potrošače da se ugledaju na najbolje svetske vozače, uključujući legendu Formule 1 Džekija Stjuarta, ali i našeg šampiona Dušana Borkovića, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost za sebe i svoje okruženje.

„Opasnosti vožnje pod dejstvom alkohola su nesagledive. Svima bih preporučio da se uvek fokusiraju na ono što rade, naročito ukoliko je to vožnja. Drago mi je da sam deo Heineken kampanje, jer smatram da je važno da uvek podsećamo javnost na značaj odgovorne konzumacije i bezbednog ponašanja u saobraćaju“, rekao je Borković.

Naš šampion je dodao da se raduje zajedničkom deljenju pravih vrednosti pri susretima sa studentima, gde će govoriti o svojim iskustvima za volanom.

Banca Intesa i Mastercard vas vode u Italiju Proglašeni pobednici nagradne igre „Banca Intesa i Mastercard vas vode u Italiju!“ hands-love-couple-together-51351-1024x678 U kojoj evropskoj zemlji su ljudi najskloniji prevari Đaci prvaci radionica Radionica za roditelje đaka prvaka Deca fotografišu (izvor: Pixabay) Herostratov sindrom: Slava po svaku cenu · · · · ·