IMI_1375454
U VAZDUHU · tech/web

Nedavno je u halama Beogradskog sajma završen drugi Games.CON festival, a u okviru njega, Telenor je organizovao takmičenje najboljih regionalnih Clash Royale igrača.

U dva dana takmičari su se nadmetali za titulu nacionalnog prvaka, a dan kasnije i za regionalni tron. Tu priliku su imali najbolji igrači iz Srbije, Crne Gore I Bugarske.

Piše: Milan Banović

Čovek je oduvek imao potrebu da se javno nadmeće. Rimljani su još davnih dana izgradili Koloseum, najveći amfiteatar na svetu, kako bi ga koristili za javne spektakle. Iako je bilo nasilja, publika je mogla da uživa u borbama gladijatora i životinja, a u antičkom Rimu na ovakve događaje su gledali kao na sport, ali i određeni vid teatra. U današnje vreme čovečanstvo je prestalo da uživa u javnom nasilju sa smrtnim ishodom, ali nije prestalo da uživa u takmičenju. Umesto Koloseuma, danas se grade stadioni, hale, koje su dovoljno velike da mogu da prime ljubitelje sportskog sukoba. Vreme u kome živimo nam je omogućilo znatno bezbedniju borbu, i to onlajn.

Za razliku od nekog sporta gde su povrede neizbežne, u virtuelnom svetu toga nema, ali trema, nervoza, taktika, želja da se pobedi protivnik, ne manjka. Tako je bilo i ovog vikenda kada je Telenor odlučio da onlajn bitke koje su takmičari vodili u svojim sobama, preseli u halu Beogradskog sajma postavljajući, nalik na rimski Koloseum, Telenor Clash Royale arenu.

Atmosfera se nije previse razlikovala u odnosu na neki sportski događaj. Navijanje, bodrenje, radost, tuga, poneka psovka, pokazivali su da se ispred nas odvija sudar titana, i to regionalnih. Takmičari su bili skoncentrisani i trudili su se da ih prisutni ne ometaju. Fokusirali su se na svoju igru, taktiku, analizu protivnika, stavljajući slušalice ili jednostavno ne skidajući pogled sa svog telefona ili tableta. Kako su se finalne borbe približavale, napetost je rasla. Razlika između pobednika i gubitnika je bila mala, ali sreća i žal za propuštenim, znatno veća. Voditeljima programa, popularnim jutjuberima PCAXE i Dex Rock, ponestajalo je reči u završnici turnira kako bi opisali ono šta se događalo, iako su i sami ljubitelji Clash Royale igrice. U finalnom okršaju, nakon kvalifikacija, nacionalnih turnira, našli su se Matija Nikolić iz Srbije i Valentin Todorov iz Bugarske.

Do finala, dalje je prolazio učesnik koji prvi pobedi dve partije, ali u poslednjoj borbi, organizatori su odlučili da će se boriti na tri dobijene. Ljubitelji igrice i drugari su navijali, dok su roditelji učesnika zabrinuto sa strane posmatrali svoju decu, koja pohađaju srednju školu, a već se bore za titulu regionalnog prvaka u Clash Royale igrici. Rezultat je bio tri prema jedan u korist Matije, a nakon što mu je takmičar iz Bugarske čestitao pobedu, ceremonija krunisanja i dodele pehara je mogla da počne.

Regionalni šampion Clash Royale turnira je ovom prilikom izjavio:

“Bilo mi je izuzetno teško da osvojim turnir. Clash Royale sam počeo da igram pre više od godinu dana, mnogo vremena sam uložio u igru, ali mi se na kraju sve isplatilo. Na početku sam bio nervozan, mislio sam da će se, kako turnir bude odmicao, nervoza smanjiti, ali upravo suprotno, samo se povećavala”. Na naše pitanje u čemu je razlika kada se igra kod kuće i sada pred publikom Matija nam je rekao: “ Potpuno je različito igrati kod kuće i ovde. Navikao sam da igram u svojoj sobi u potpunoj tišini, pred publikom mi je bilo neobično i trebalo mi je vremena da se naviknem. Neke protivnike sam upoznao onlaj jer smo zajedno igrali Clash Royale, ali ovde smo se prvi put upoznali uživo”.

I za kraj smo ga pitali, koliko su događaji poput ovog koji je organizovao Telenor važni za gejming zajednicu, a Matija nam je odgovorio: “ Izuzetno su važni jer imamo priliku da izađemo iz svojih soba, da se upoznamo, zabavimo, ali ono što je najvažnije je da na ovaj način dobijamo znatno na samopuzdanju. Nagradama sam prezadovaljan i vremenom ću razmisliti kako ću ih potrošiti”.

Ovo je bio drugi festival koji je priredio Games.CON, i po drugi put je Teleonor organizovao Clash Royale arenu, a kako gejming industrija napreduje, možemo očekivati još ovakvih događaja, a u budućnosti i sve više novih mladih šampiona.

456 Od sada će poznati odgovarati na vaše Google pretrage google-year-in-search-1513169289cover Google: Šta smo najviše pretraživali u 2017. photo-1423666639041-f56000c27a9a1 Top 10: Najbolje aplikacije u 2017. photo-1483387777777777779127117-b6a2102724ae 10 aplikacija koje će vam omogućiti da radite van kancelarije · · ·