Milan Kalinić_Marko Vidojković_Bojan Perić_I nagrada
U VAZDUHU · promo

Tim, koji su činili glumci Bojan Perić, Milan Kalinić i pisac Marko Vidojković, pobednici su McDonald`s humanitarnog takmičenja u brzini i spretnosti pravljenja BigMac burgera, koje je organizovano u McDonald’s restoranu na Terazijama. Stručni žiri, koji su činili Slobodan Radeta iz „Ill Primo“ škole kuvanja, Slađana Korićanac i Nenad Dašić iz kompanije McDonald’s, imao je veoma težak zadatak da proglasi pobedničke timove, koje je kompanija McDonald’s nagradila novčanim nagradama. Ukupan budžet nagrada je bio 376.000,00 dinara.

„Cilj današnjeg druženja je bio da ugostimo naše saradnike iz javnog života i medija, ali na jedan neuobičajen način. Poznato je da McDonaldd’s značajnu pažnju posvećuje podršci zajednice u kojoj posluje i dugi niz godina podržavamo razna humanitarna udruženja, kao i sportske i kulturne manifestacije. Zato smo ovaj put odlučili da kroz takmičenje u brzini i spretnosti pravljenja BigMac burgera doniramo 3.000 evra, i to tako što je najbrži tim dobio 1.500, drugi po redu 1.000, a treći 500 evra. Zaista smo srećni i zahavalni svima koji su danas učestvovali u ovom pre svega humanitarnom događaju“ rekla je Desanka Landauer, direktorka marketing u kompaniji McDonald’s Srbija.

U takmičenju je učestvovalo osam timova od po tri člana, predstavnika medija, javne ličnosti i blogeri, a tri tima je kompanija McDonald’s nagradila novčanim nagradama, koje su oni po sopstvenom izboru donirali u humanitarne svrhe. Prvu nagradu u iznosu od 186.000,00 dinara dobili su glumci Bojan Perić, Milan Kalenić i pisac Marko Vidojković i oni su odlučili da taj novac doniraju Organizaciji za poštovanje i brigu o životinjama – ORCA.

Drugo mesto je osvojio tim koji su činili Marko Katić (Play radio), Snežana Subotić (Adria daily) i Srđan Ilić (eduTV) koji su nagradu od 124.000,00 dinara poklonili Centru za integraciju mladih za uslugu koju realizuju za Svratište.

Trećeplasirani tim su činile takođe predstavnice medija Jelena Stjepanović (portal B92), Jasna Jovanović (City Magazine) i Biljana Romić-Punoš (magazin Biznis i finansije). One su svoju nagradu u iznosu od 62.000,00 dinara donirale Osnovnoj školi Antun Skala za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju.

Kompanija McDonald’s će u narednim danima kontaktirati sve ustanove koje će dobiti novac i uplatiti dogovorene sume.

cover heineken exit Heineken specijalna serija muzičkih pakovanja po prvi put u Srbiji QANTAS TAL Aviation: Nove aviokompanije u Beogradu cover uniqa UNIQA putno osiguranje za pobednike konkursa „Putujemo u Evropu“ Da kupovina bude uživanje_fotografij Banca Intesa: Da kupovina bude uživanje · · · ·