ikea
PULS GRADA · enterijer/arhitektura

Kažu da su za svaki problem u međuljudskim odnosima smislili proizvod koji ga rešava. IKEA je definitivno i ovoga puta prevazišla sva očekivanja i to sa imenima svojih proizvoda. Umesto standardnih kodova za jedan proizvod, smislili su nazive koji se lakše pamte.

I tako je uvek bilo. Davali su imena po gradovima u Švedskoj, davali su proizvodima muška imena, imena ostrva su postajala imena nekih komada nameštaja… Ali, sada je IKEA pronašla inspiraciju u Google pretragama najčešćih problema u međuljudskim odnosima. I to nije sve, svaki proizvod rešava problem po kojem je dobio ime. Dakle, ako vaš muž hrče, IKEA je tu da reši taj problem. Ako sestra krade stvari, IKEA ima rešenje. Da, to su i nazivi njihovih proizvoda. Možete ceo katalog pogledati ovde.

Genijalno, zar ne?! Ovu IKEA akciju vodi švedska agencija Åkestam Holst i deo je kampanje Where Life Happens. Nedavno je Ikea iznenadila sve replikom sirijskog doma u svojim radnjama, tako da ova švedska kompanija ne prestaje da misli o običnim ljudima.

IKEA ima rešenjeOtvori galeriju
55 Prostor kao podloga stvaralaštva cover Najbolji trendovi u enterijeru iz ove godine kuće Kuće za ljubitelje samoće horoskop Boja zidova stana prema vašem horoskopskom znaku · ·