page_cover
U VAZDUHU · urban flash

Moramo odati priznanje ljudima u marketingu. Upotreba njihovih proizvoda zaista izgleda odlično na reklamama. U stvarnosti pak situacija je nešto drugačija.

Možda ljudi u reklamama koriste sprave za vežbanje za… pa vežbanje. Mi im, s druge strane, nalazimo neke alternativne upotrebe, pa na primer na njima ostavljamo odeću u nedostatku prostora u ormarima. Energetski napici se reklamiraju kao nešto što će nam dati dodatnu energiju za prevazilaženje svojih mogućnosti i lični napredak, međutim, kada ih mamurni ujutru popijemo posle burne noći, najbitnije nam je da ponovo normalno funkcionišemo, dok nam visoki dometi nisu ni na kraj pameti!

U našoj galeriji možete pogledati još primera koji slikovito prikazuju ovaj raskorak između reklama i stvarnosti.

Jedno je reklama, drugo je stvarnost...Otvori galeriju
pagenocvestica Porodično maskiranje je najlepše maskiranje Venčanje Koliko vremena obično prođe dok vas ne zaprosi? Osnivač Facebooka i njegova supruga Ko su žene najbogatijih ljudi na svetu Rekla sam ti da mi nije dobro Imaju smisao za humor, a više nisu živi · · ·