težina
PULS GRADA · zdravlje

Ne jedete brzu hranu i slatkiše već neko vreme, redovno vežbate, zaista se trudite da smršate, ali… Pa, ti kilogrami viška kao da su zacementirani za vaše telo.

Većina ljudi ne shvata da i jutarnje navike mogu da ih spreče da imaju telo iz svojih snova. Trebalo bi ih promeniti. Ako ste radi da probate, evo šta bi moglo da vam stoji na putu ka sreći i idealnoj telesnoj težini:

1. Previše spavanja
Prema studiji objavljenoj u PLOS One journal, spavanje noću više od 10 sati može dovesti do većeg indeksa telesne mase. Zato se preporučuje od 7 do 9 sati sna.

2. Spremanje u mraku
U istom magazinu je objašnjeno da treba otvoriti roletne ili zavese odmah nakon buđenja, jer plavi svetlosni talasi ranog sunca pomažu buđenju i ubrzavaju metabolizam. Čak 20 do 30 minuta dnevnog svetla je dovoljno da utiče na indeks telesne mase.

3. Studija sprovedena od strane US National Sleep Foundation otkrila je da su ljudi koji su prijavili da svakog jutra nameštaju krevet generalno imali bolji san. Na kraju krajeva, zdrav san je dobar put ka željenoj telesnoj težini.

4. Merenje težine svakog dana
Istraživači sa Univerziteta Cornell su utvrdili da je svakodnevno merenje uspešna tehnika koja podstiče gubljenje telesne težine. Najbolje je stati na vagu pre doručka.

5. Doručak treba da bude bogat
Istraživači sa Univerziteta u Tel Avivu su utvrdili da ljudi treba da se počaste bogatim doručkom. Uravnotežen doručak koji sadrži 600 kalorija proteina, uglenih hidrata i dezert će definitivno olakšati praćenje celokupnog dnevnog plana ishrane.

spavanje Kako da pobedite osećaj „nedelje veče“ i spavate kao beba? 10463061_539926959452360_6940842241643246925_n_cover Naša poliklinika: Pazite vaše srce hrana Šta jesti za doručak ako želite da smršate Poređenje sa drugima (foto: Maria Victoria) Zašto bi poređenje sa drugima moglo da vas uništi · ·