slogani
U VAZDUHU · urban flash

Da li ste se ikada zapitali kako bi komunicirali slogani renomiranih brendova ako bi bili zaista iskreni? Dakle, kako bi to zaista zvučalo iz ugla potrošača i suda vremena?

Naravno, slogan treba da ubedi kupca da je nešto najbolje za njega. Iako u marketingu ne bi trebalo da bude laži, činjenica je da je marketing često sinonim za lažna obećanja. Nekad nam se čini da su slogani kao trejleri za film i da nikako na osnovu njih ne možemo da vidimo pravu sliku.

Grafički dizajner Clif Dickens se osmelio da predstavi slogane poznatih brendova na onaj način na koje ih on i većina ljudi vidi kao iskrene. Kako bi to izgledalo kada bi brend bio predstavljen na taj način proverite u našoj galeriji.

Autor: Clif DickensOtvori galeriju
Retour chez ma Mere Bumerang generacija: Neželjeni povratak u roditeljsko gnezdo zabava Kako ženama sve može da krene naopako porodica Kreativne porodične fotografije Automatski nacrt Najsmešnji klipovi iz 2016. godine · ·