group-2.nocrop.w710.h2147483647
KULTURA · film/TV

Serija „Seks i grad” nedavno je obeležila 20. godišnjicu od emitovanja prve epizode. S obzirom na to da se ekipa serije koju smo nekada voleli ponovo okuplja na setu kako bi snimili nove epizode, pitamo se kroz kakve bi avanture prolazile junakinje sa Menhetna danas. New York Magazine pozabavio se tom tematikom, i daje nam odgovor iz prve ruke…

Scenaristi serije otkrili su nam tajnu uspeha Seks i grada, a ona je krajnje jednostavna. Inspiraciju su pronalazili u svakodnevnom životu i ljudima oko sebe. „Pošlo nam je za rukom da prikažemo situacije kroz koje svi prolazimo, ali nam je teško da o njima otvoreno govorimo”, poručuje Ejmi B. Haris. Njena koleginica Džuli Rotenberg, dodaje da su dramaturzi nastavili da se dopisuju i posle emitovanja poslednje epizode, kako bi razmenjivali utiske sa snimanja.

U narednim redovima, pročitajte kako bi izgledao scenario za četiri nove epizode, koliko se svet promenio za prethodnih 20 godina i koje bi teme i dileme danas bile glavna inspiracija autorima serije.

U skladu s prirodom

Ćerka Šarlot Jork istražuje svoju seksualnost, i neočekivano otkriva prednosti masturbacije. Šarlot ne želi da je sputava, međutim smatra da su stvari otišle predaleko, jer se tinejdžerka ne suzdržava ni na javnom mestu. Ova situacija postaje glavna tema ženskog druženja, na kome naše junakinje iznose različita razmišljanja. Samanta nema ništa protiv, dok Miranda smatra da je masturbacija normalna stvar, samo iza zatvorenih vrata. Zatim se, sve osim Samante, pitaju kako bi njihov seksualni život izgledao da su imale priliku da od tinejdžerskih dana uživaju u prednostima seksualnih sloboda. U trenucima dokolice rešavaju da isprobaju najnoviji trend kada su vežbe u pitanju, a to je joga sa kozama.

Keri se na kraju epizode pita: „Da li nas životinjski instinkti uzimaju pod svoje?”

Između redova

Našim damama je sve teže da odvoje vreme za druženje i pretresanje novosti. Poruke se nižu u nedogled sve dok ne ugovore termin koji svima odgovara. U svoj toj jurnjavi, Šarlot svojim drugaricama šalje sliku polnog organa svog muža, koji pakuje kofere, u nameri da se razvede. Kada se napokon sastanu na branču, Keri predlaže da telefone ostave po strani, jer želi da povrate duh prijateljstva koji ih je nekada krasio. Naravno, uključeno je odobrenje za hitne pozive od bebisiterke ili poslodavca. Na početku sve ide po dogovoru, međutim Miranda priznaje da ne može da izdrži više ni minut, a da ne proveri svoj telefon. Pošto se stvar otrgla kontroli, rešavaju da krenu na grupno odvikavanje od modernih tehnologija.

Na kraju epizode, Keri na laptopu kuca sledeće: „Da li se svi pretvaramo u glupake zbog pametnih telefona?”

Neverovatno, ali istinito

Keri pravi zaokret u karijeri, i okreće se pisanju fikcije. Međutim, nove priče kriju i neke detalje iz njenog života, te se ljudi u okruženju pitaju ko je ko, i koja je uloga likova. Šarlot takođe napreduje u karijeri, i postaje direktorka muzeja. Ćerka joj prvog dana za sreću daje omiljenu lutku, vilu Rouz. Šarlot je nosi na posao i narednog dana, i devojčica tome želi da stane na put, tako što joj poručuje da se lutka preselila u Kanadu. Šarlot pokušava na sve načine da dobije lutku nazad, i pritom pokazuje koliko je nesigurna u sebe i sujeverna. U međuvremenu, Samanta zakazuje sastanak sa seksi šamanom, i poziva drugarice na ajahuaska druženje, koje im muti sliku pred očima i izaziva halucinacije.

Keri se na kraju epizode pita: „Da li znamo šta je realno, i da li nam je svima potrebno nešto u šta verujemo?”

Zamka roditeljstva

Šarlot i Miranda shvataju da je druženje među mamama pravi test za prijateljstvo. Potrebno je da se deca slažu, da mame imaju teme za razgovor, a dosta zavisi i od muževa. Kada se nađu u društvu sa Keri i Samantom, umesto opuštenog razgovora, prepiru se i osuđuju jedna drugu po pitanju vaspitavanja dece. Šarlot zauzma opušten stav, dok Miranda svoju decu drži pod lupom. Samanti je dosta tih roditeljskih priča i takmičenja, te rešava da pronađe pravo društvo za sebe. Formira grupu sa još tri neumorne žene srednjih godina, kojima je najviše stalo do provoda. Međutim, ubrzo shvata da ne može da isprati taj tempo, i da liči na Šarlot. U međuvremenu, Keri isprobava metro Druge avenije da proveri čemu tolika pompa. Metro je ostavlja bez teksta svojom čistoćom, te se pita kako je Njujork uspeo da dovrši ovaj projekat koji se gradio godinama.

Na kraju epizode, Keri kroz glavu prolazi sledeće pitanje: „Da li smo u fazi kada više ne možemo da se menjamo, ili postoji prostor za nove, neočekivane puteve?

5082 Pronađen izgubljeni scenario Stenlija Kjubrika SOLDADO Rat protiv narko kartela se nastavlja MQOS1-768x432 Margot Robbie i Saoirse Ronan su zvezde filma „Mary, Queen of Scots“ expedia-famous-hotesl-from-movies-ig-approved-14-11-2017-v1-1 Hoteli iz poznatih filmova u kojima zapravo možete odsesti · · · ·