www.meleciaathome.com
U VAZDUHU · urban flash

Oni koji imaju privilegiju da posao obavljaju u toplini svog doma, znaju da je to u isto vreme i sreća i prokletstvo. Naravno, slobodno organizujete vreme kako želite, ne morate da se gnječite u kancelariji, i prisustvo šefa nije tako napadno. Ali ima to i svojih mana, kao što su gubitak fokusa i uzaludno rasipanje energije. Evo kako da se u pet koraka rešite ovih problema i budete što produktivniji u svom radu.

Pokažite zahvalnost

Radno okruženje momentalno vas ubacuje u radnu atmosferu. Zbog strukture i izgleda ofisa i kancelarija većina ljudi se automatski baci na posao kada se na njemu nađe. Ali ako radite od kuće malo je teže ubaciti se u fokusirani radni tempo, posebno ako biste se radije bavili nečim drugim. Najvažnije je da ne upadnete u mantru „kako mi se baš sad ne radi“. Započnite dan tako što ćete biti zahvalni za sve što imate u životu, tako se umirite i postavite pozitivan stav. Uradite vežbe kako biste podigli nivo adrenalina, doručkujte zdravo, meditirajte na kratko kako biste fokusirali um. Sa osećajem zahvalnosti manje ćete rizikovati da se osetite nemotivisano, rasejano i neinspirativno.

Držite se rasporeda

S obzirom da niste u tradicionalnom radnom okruženju, lako može doći do ometanja i razvlačenja, pa posebnu pažnju posvetite preciznom planiranju radnih sati. Vreme brzo leti, pa kako biste stigli da sve uradite, unapred osmislite raspored i potrudite se da ga se što verodostojnije pridržavate. Bilo da odlučite da ćete raditi osam sati u nizu, ili da ćete u segmentima obavljati radne zadatke, u trenutku kada donesete tu odluku strogo je se držite. Takođe, vodite računa o svom bio ritmu, pa ako ste produktivniji ujutru tada odradite glavne obaveze, a ako bolje funkcionišete uveče, onda neka to radno vreme bude vaše.

Otarasite se ometanja

Pošto smo društvo koje voli da je stalno u koraku sa trenutnim zbivanjima, teško je odvojiti se od društvenih mreža, TV-a i dnevne štampe. Kako ne biste besciljno skrolovali po Facebook-u ili listali novine, uklonite sve što vam oduzima vreme a nije u korelaciji sa poslom. Ugasite nevažne notifikacije, proveravajte mejl u određenom tajmingu, a ako možete, distancirajte se od telefona i interneta. Tako ćete bolje, brže i efikasnije obavljati posao.

Pažljivo birajte muziku

Na vaše raspoloženje utiče mnogo faktora: informacije sa TV-a, vremenske prilike, ishrana, emotivni status… Isto tako, muzika je jedan od većih faktora koji definiše kako ćete se osećati, zato je mudro izaberite tokom radnog vremena. Trebalo bi da bude neupadljiva i pozitivna, ali ne i neka koju previše volite, kako vas ne bi dodatno dekoncetrisala. Zapamtite, muzika je vaša potpora i podrška za produktivniji rad.

Postavite jasnu granicu porodici i prijateljima

Vaš posao je jedan od glavnih prioriteta, te tako nemojte dozvoliti da vas zabavne aktivnosti sa dragim ljudima svaki put u tome poremete. Vaši bližnji treba da budu svesni obaveza i posla koji imate, i da poštuju to radno vreme, kao što bi to činili u slučaju da ste na klasičnom radnom mestu. Ako jasno postavite granice, izbećićete moguće nesuglasice i konflikte, a samim tim naći način da se sa istom pažnjom posvetite privatnom i poslovnom aspektu života.

photo-1456406644174-8ddd4cd52a06_cover 6 načina da preživimo naporan dan kada nam se spava Razvod Zašto je razvod nakon rođenja prvog deteta toliko čest? pagecover Politički korektni naslovi Diznijevih crtaća brawlin-betties-1197374_960_720cover Transformišite svoj bes u nešto pozitivno · · · · ·