Too early
PULS GRADA · zdravlje

Rano ustajanje ujutru teško pada većini ljudi. Kada alarm krene da otkucava, i oči se jedva otvore, niko ne izgleda niti se oseća kao filmska zvezda. Razbarušena kosa, podočnjaci i opšta mrzovolja glavni su simpotomi u ranim jutarnjim časovima. Zbog toga uvedite ove jednostavne savete kako biste sebi olakšali početak novog radnog dana, i “ustajanje na levu nogu” zauvek će biti odagnato.

1. Popijte vodu

Nakon sna važno je da se što pre hidrirate i pokrenete organizam. Zvuči logično, ali mnogi preskoče ovaj korak pa prvo popiju kafu, ili još gore zapale cigaretu. Sveža, hladna, filtrirana ili flaširana voda sa dodatkom limuna, kurkume i meda, zagarantovano će vas razbuditi i podići energetski nivo. Možete i ugrejati vodu u koju ćete dodati malo jabukovog sirćeta, i tako ubrzati metabolizam.

2. Razgibajte se

Istezanje i lagane vežbe pomoćiće da se vrati motorika i pokreti budu kontrolisani, a što je važnije krv će brže početi da struji telom. Samim tim, fokus će vam biti bolji i um bistriji. Ako imate više vremena, meditirajte, radite jogu, pilates ili otidite na trčanje. U svakom slučaju obavezno vrtite glavom, istegnite vrat, provrtite zglobove, dotaknite prste na nogama i protegnite se. Ovo će vam pomoći da se osećate manje umorno, i brže ćete se rasaniti.

3. Istuširajte se hladnom vodom

Iako ne deluje kao najbolja ideja pošto ste se tek izvukli iz toplog pokrivača, ništa vas neće toliko pokrenuti kao brzo tuširanje, pretežno hladnom vodom. Osvežiće vas i pokrenuti cirkulaciju, brzo ćete se razbuditi i osećati spremno za dalje poduhvate. Koristite blagu kupku sa prijatnim mirisom i prirodnim sastojcima.

4. Pojedite zdrav i obilan doručak

Doručak je važan i nezaobilazan jer će biti vaše startno gorivo za čitav dan. Daće vam energiju, ali je važno da odaberete dobre i izbalansirane namirnice koje će vas dugo držati sitim. Obavezno uvedite proteine, poput jaja, zatim kvalitetne ugljene hidrate, na primer ražani hleb. Slobodno ubacite i povrće, kao što je avokado, ili konzumirajte kombinovano sveže i suvo voće u musliju koji ćete sami napraviti. Sada je pravo vreme za kafu ili čaj. U širokom krugu zaobiđite pekare, slatkiše i gazirane sokove, koliko god delovali primamljivo.

5. Mislite pozitivno

Zvuči malo patetično, ali pomaže. Fokus na samo jednu pozitivnu stvar može vam poboljšati ostatak dana. Razmišljajte o nekome ili nečemu što vas raduje, podsetite se svih stvari u životu zbog kojih treba da budete zahvalni. Odagnajte brige i negativne misli, pa razmišljajte konstruktivno i pozitivno. Jednostavno rečeno – koncentrišite se na nešto što će vas motivisati.

6. Spremite se unapred

Spakujte stvari za posao dan ranije, spremite garderobu koju ćete obući, napravite spisak obaveza koje tog dana treba da uradite. Bićete daleko opušteniji jer ćete znati da ste spremni, pa se nećete gubiti i non-stop preslišavati. To vam daje slobodu da se više posvetite mirnom ispijanju kafe, doručku, vežbama i drugim opuštajućim stvarima. Zato, budite organizovani!

rexfeatures_390901hf-920x564cover Nesanica: Zašto je imamo i kako da je se rešimo AnxietGLGL-999x4991 Ovo je najbolja poza za spavanje tokom menstruacije Doručak Koliko treba da jedete da biste smršali, ugojili se ili održali težinu? people-2584243_960_720cover 5 stvari koje ne treba da radite na prazan stomak · ·