youtuber-2838945_1280
U VAZDUHU · karijera

Svakome se može desiti da mu povremeno bude dosadno na poslu i to su normalni periodi koji mogu da se reše lako. Međutim, ako nezadovoljstvo svakodnevicom pređe u standardno stanje, to je znak da se nešto pod hitno mora promeniti.

Po jednom ovogodišnjem istraživanju, dosada je najčešći razlog zbog kog ljudi menjaju posao ili karijeru. Kao i na svemu ostalom tokom života, i na tome se mora raditi ako želimo pravo rešenje a ne samo trenutno olakšanje. A evo koji znaci pokazuju da je definitivno vreme za drastičnu promenu.

Posao vam utiče na ceo život

Stres koji se nakupi na poslu može se preliti i na druge oblasti u životu a to nikako nije dobro. Ako vidite da kući donosite sva negativna osećanja i širite ih dalje među drage ljude, to je znak da morate razmislite o promeni. Možda će na svakom poslu biti nekih problema ali se njima ne sme dozvoliti da utiču na vaš ceo život.

Ne prija vam okruženje

Posao se mora obavljati svakodnevno u istom prostoru, sa istom grupom ljudi. Ukoliko vam je to okruženje mrsko, onda će vam svaki dan predstavljati mučenje. Postoje mnogi razlozi za to, ali ako vam se dešava da jedva naterate sebe da idete na posao, možda je zaista vreme da razmislite o promeni sredine.

Protiv vaših vrednosti

Svako od nas ima svoje vrednosti kojih se drži i koje nas čine osobama kakve jesmo. Zamislite sad da posao od vas zahteva da idete protiv toga u šta verujete. Čak i ako biste bili voljni da probate da se prilagodite tome, to nije preporučljivo jer se možete izgubiti u svemu. Zamislite kako biste voleli da se osećate dok obavljate određeni posao a onda potražite oblast koja vam može doneti takve vrednosti.

6640710-63324910-16-0-1539341003-1539341076-1500-1-1539341076-728-3bcc369a4a-1539674827 Kako da se zaista založite za sebe Kreativnost 1 Radionica za lični razvoj: Opstati kreativan u nekreativnom svetu Kreativnost 1 Opstati kreativan u nekreativnom svetu Coca-Cola mladima panel sa učesnicima programa Kako da izgradite samopouzdanje dok tražite posao? · · · · ·