KFC-HK-fire-hed-page-2018-coer
PULS GRADA · dizajn

Svako ko je ikada radio u marketingu zna da je stvaranje viralnog sadržaja đavolski teško. Ma koliko vam se čini da će nešto postati popularno među širokim narodnim masama, retko kada se ta vaša želja i obistini.

Ipak, ponekad agencije pronađu načina da skrenu pažnju svojim kreativnim reklamama. Takav je slučaj sa sledećim posterima brenda KFC koji se već nekoliko dana naširoko dele na internetu.

U pitanju su kreacije hongkonškog ogranka marketinške agencije Ogilvy napravljene u okviru kampanje za promociju ljutih pilećih obroka poznatog lanca restorana brze hrane.

Radi se o veoma jednostavnim, ali i efektnim posterima, koji će vas naterati da ih pogledate dvaput. Na njima je prikazano lansiranje spejs-šatla, automobil na raketni pogon i scena u kojoj Moćni rendžeri stoje na stenama (?!).

Za svaki od postera je karakteristično da je vatra i dim na originalnim slikama zamenjena vešto montiranim komadima ljute piletine. I stvarno, kada prvi put pogledate neki od postera nećete ni posumnjati da se radi o foto-montaži.

Kao što smo već napomenuli – koncept reklame je jednostavan ali efektan. Jedan od onih koji je naizgled očigledan iako ga niko do sada nije osmislio. Ostaje nam samo da skinemo kapu njegovim autorima.

page-cover-smoking Najkreativniji posteri protiv pušenja yugoslav-posters Jugoslovenski posteri u novom ruhu cover Daniela Komatović Krákorová: Nakit za najzahtevnije ljubitelje dizajna cover www.notosnet.gr Ikebana: Aranžiranje cveća kao umetnost i filozofija · · · · · ·