Lacoste-changes-logo-to-save-threatened-species-5a97f63b3a948__700
PULS GRADA · dizajn

Jedan od najpoznatijih modnih brendova, promenio je svoj, nadaleko čuveni logo krokodila kako bi podigao u javnosti svest o životinjama koje su ugrožene i kojima preti opasnost od izumiranja.

Ova kolekcija rađena je partnerski sa Međunarodnom unijom za zaštitu prirode na ograničenoj liniji majica za 10 ugroženih vrsta životinja.. Linija je ograničena na 1775 majica, a lansirana je 28. februara. Kako kaže portparol ove kuće, u Evropi je već rasprodata cela kolekcija. Umesto čuvenog krokodila, na njegovom mestu se nalazi nosorog sa ostrva Java, tigar sa Sumatre, burmanska kornjača, severni lemur, kalifornijski kondor, a broj raspoloživih majica za svaku životinju odgovara preostaloj populaciji te vrste. Na primer, ukoliko ima 450 majica sa amblemom iguane sa ostrva Anegade, toliko je preostalo životinja te vrste na svetu. U našoj galeriji pogledajte kako izgleda čuvena Lacoste polo majica kada se na njoj, umesto krokodila nađu životinje čiji je opstanak doveden u pitanje.

Javanski nosorogOtvori galeriju
page-cover Neobične haljine inspirisane patriotizmom IKEA nova kolekcija IKEA Beograd: Nova kolekcija OMEDELBAR page_cover 10 komada nakita kreativnog dizajna brand_logos_by_combining_two_elements_6 Ovaj dizajner kreira logotipe kombinujući samo dva elementa · · · ·