LIBRA basic 2015 (6)
PULS GRADA · moda

„LIBRA“ su ručno rađeni kožni povezi, odnosno torbice, sa pažljivo dizajniranim džepovima, osmišljenim tako da sve vaše stvari budu u savršenom redu, gde god da idete.

Tekst: Jelena Đaković

Libra je inicijalno nastala kao rešenje jedne velike potrebe koju imaju sve žene, a to je da u svojoj tašni lako pronađu baš one stvari koje su im potrebne u datom trentku. Svi znamo da obično pronađete sve ostalo, čak i ono što niste znali da imate, pre nego ono što tražite.

Jedno novo istraživanje u Americi pokazalo je da žene tokom radnog veka, samo na poslu potroše čitavih 4.5 meseca, odnosno 135 dana tražeci stvari po svojoj torbi. Deluje neverovatno, ali kada probate da izračunate sami, shvatite da je  taj podatak sasvim realan. Sada zamislite koliko je Libra korisna i praktična  kada može da nam uštedi čak 135 dana u životu.

Ideja za Libru se rodila iz moje lične potrebe. Radila sam u jednom hotelu, kancelarija mi je bila na prvom spratu, a većinu sastanaka sam imala u lobiju. Nije bilo logično da na sastanke nosim tašnu, a sa druge strane uvek mi je bilo potrebno da sa sobom imam: vizit kartice, olovku, svesku,  nekada tablet, telefon, odnosno dva, nekada USB, određene papire sa ponudema… Sve to sam nosila u rukama kroz hotel, što nije najelegantnije rešenje, a onda kada sve to spustim na sto, ne deluje baš najprofesionalnije.

To me je uvek nerviralo i nekako se prirodno rodila ideja da napravim neki mali povez ili torbicu u koju bi stalo sve to, ali samo to, što mi je neophodno za sastanke. Prvu Libru sam napravila sebi, kao savršeno rešenje, da kada sednem sa nekim na sastanak, imam sve stvari koje su mi potrebne, uredno složene i organizovane ispred sebe. Ispala je korisnija nego sto sam u početku zamislila, jer sam Libru onda stavljala u tašnu kada završim dan i opet su mi u svakom trenutku sve poslovne stvari bile na jednom mestu kada mi zatrebaju, umesto da ih tražim među ostalim stvarima u tašni.

Kada sam počela da je koristim, ispostavilo se da praktično svi imaju iti problem, da se pritom ljudima sviđa kako izgleda i mnogi su mi tražili da napravim i njima.

Tako se, polako, rodio brend LIBRA. Iskreno, u početku nisam očekivala da će tako brzo postati toliko popularna, a najviše sam se iznenadila činjenicom da se Libra više kupuje za muškarce.

Kasnije mi je i to postalo jasno,  jer je objektivno, sa svim tim stvarima koje danas moramo da nosimo,  muškarcima, koji nisu navikli na torbe i tašne – mnogo teže. Njima sve stoji po džepovima, što zaista nije ni estetski, a ni funkcionalno baš dobro rešenje.

Trebalo je dosta vremena da od ove prve faze, dođemo do toga da postoji brend LIBRA, website, show room i sve ostalo što danas imamo, ali je ceo proces bio, u svakom trenutku, potpuno uživanje i zaista je predivno imati mogućnost da radiš ono u čemu 100% uživaš. Proces proizvodnje Libre je specifičan, jer se sve, u svakoj fazi, radi ručno, a moja lična želja je da svako može da dobije, tačno po svojim potrebama kreiranu Libru.

Proces počinje crtanjem tačnog rasporeda džepova koji je nekome potreban, za nekoga dodamo pregradu za naočare ili za cigare i upaljač, ili za  karmin i ajlajner – sve je moguće.

Zatim biramo adekvatnu kombinacije kože, u bojama po želji. Posle toga kreće naš deo posla u proizvodnji, gde je prvi korak pažljivog ručno krojenje svakog dela, zatim spajanje delova redom, pomalo kao sklapanje slagalice, zatim lepljenje, šivenje, itd. Izrada Libre predstavlja pravu umetnost, gde svako ima priliku da kreira u saradnji sa nama svoje umetničko delo.

Ono na šta smo najviše ponosni jeste da svako može da dobije svoji ličnu, po njegovim željama i potrebama izrađenu Libru, dodatno personalizovanu inicijalima. Zato je Libra po meni bar, idealan poklon.

Postoje 4 osnovna modela Libre:

Biznis – to je unapređena verzija prve, osnovne Libre i najčešće je kupuju muškarci

Klasik – sa džepovima koji imaju najširu primenu i spoljašnjom ručkom, pa je nekako prirodno postala više ženski model

Travel – sa džepovima prilagođenim za dokumenta i spoljnim džepom kako bi stvari koje su stalno potrebne bile lakše dostupne

Libra za ljubitelje cigara – samo ime kaže

Libra biznis i klasik postoje u dve veličine, standardnoj i Libra+. Standardna veličina je 17 x 24 cm, idealna za bilo koji standardni rokovnik ili iPad, odnosno tablet od 10 inča. Dimenzije su napravljene tako da kada se iPad ubaci u predviđenu pregradu ne može dalje da se pomera, kako ne bi dolazilo do oštećenja. Libra+ model je veličine 20x27cm i predviđen je za veći iPad i tablet, ali i za one koji prosto imaju potrebnu za većim prostorom.

Librin asortiman se trenutno širi i na torbe za kompjuter sa istom osnovnom idejom, kao i na specijalizovane artikle po narudžbini.

Koliko god da se posao razvije, apsolutni imperativ brenda ostaje da se Libra uvek izdvaja po pažljivoj, ručnoj izradi svakog komada, originalnosti, eleganciji i praktičnosti.

FotorCreated cover Od zvezdane prašine do egzotičnih maštanja francuskinje Da izgledate kao Parižanka Odeća Modne katastrofe koje su oproštene bajke Moda inspirisana slovenskim bajkama · · · · · · · · · · · · · ·