page-cover-marketing
PULS GRADA · shopping

Promovisanje proizvoda ume da bude skupo, a rezultati ulaganja u različite tipove reklama nisu toliko neupitni kako se čini na prvi pogled. Ponekad je potrebno pokušati nešto drugačije kako bi se privukla pažnja javnosti.

Tada na scenu stupa tzv. gerilski marketing, jeftin i kreativan način promocije koji praktikuje sve više kompanija.

U eri pametnih telefona, on može biti posebno efektan budući da je moguće lako i brzo širenje vesti i slika. Sledeće prodavnice se mogu pohvaliti savršenim primerima ovog fenomena. Naime, one su se odlučile za nekonvencionalno reklamiranje određenih proizvoda, a sudeći po tome da mi sada pričamo o njihovim kreativnim rešenjima, taj potez je bio više nego ispravan.

Na zabavnim slikama u našoj galeriji možete videti kako izgleda gerilski marketing ovih prodavnica.

Lepa suknjaOtvori galeriju
city-magazine-septembar-lipault-image LIPAULT Paris: Putni aksesoar od stila page-cover-skrabac Škrabac: Zahuktavanje pred zimu DSC_3144 KARAKTER Concept Flower: Cvećara koja će vas osvojiti Nine West Nine West: Nova kolekcija jesen/zima u prodaji · · ·