Avokado doručak
PULS GRADA · kulinarka

Nećemo vam ponavljati kako je doručak najvažniji obrok u danu, svesni smo da vam je ta činjenica poznata. Međutim, mnogi od nas, iako to znaju najčešće u gužvi oko odlaska na posao, vođenja dece u školu ili preskaču doručak ili kupuju neko masno pecivo u pekari i to im bude prvi obrok.

Nemojte dan započinjati uz kafu i cigarete, nađite malo vremena ujutru da se posvetite sebi i svom telu. Predlažemo da uvrsite avokado u vaš režim ishrane. Za razliku od drugog voća, koje je bogato šećerom, avokado u sebi sadrži veliki procenat zdravih masti. Bogat je kalijumom i vlaknima.   Mi vam donosimo nekoliko ideja za zdrav i ukusan doručak.

Avokado i jaja pečeni u rerni

Doručak bogat biljnim mastima i proteinima. Ugrejte rernu na 220 stepeni. Presecite avokado na pola, izvadite košticu i malo ga izdubite. Stavite jaje u tu rupu, dodajte malo paradajza, posolite i pobiberite i pecite u rerni 20 minuta.

Obavezno ubacite voće u vaš doručak.

A možete doručku dodati i lako bareno povrće.

Izgnječeni avokado na integralnoj zemički, voće i povrće

Avokado smuti

Pomešajte u blenderu pola avokada, pola šolje gustog (grčkog jogurta), bananu, šaku spanaća i par kapljica limunovog soka.

Za one koji vole jači doručak, dodajte jajima i avokadu malo dimljenog lososa i mladog sira.

cover Recepti za anđeoski ukusna „đavolja jaja“ Milkshake Kelis konačno otkrila recept za šejk cover Neka leto traje večno: Pet koktela sa roze vinom cover Pet recepata sa jabukama koje morate isprobati ove jeseni ·