everything-nowcover

Kako je i fama „Game of Thrones“ transcendentovala format serije, tako je i fama oko Arcade Fire postala značajnija od samog benda. U današnjem Despacito svetu u kome je milionski skor gledanja jutjub spotova, AF izgleda kao arhaičan bend iz poslednjeg zlatnog doba rokenrola – devedesetih. Srećom, postoji velika interesna grupa, da ne kažemo obožavaoci koji su jedva dočekali nastavak poprilično eksperimentalnog i nekomunikativnog „Reflektora“.

Danas imamo album gde su glavni epizodisti Daft Punk, koji su učinili da himnična melodioznost zazvuči kako na diskoteku 54 tako i na Hacienda zvuk iz Mančestera sredinom osamdesetih.

Verovatno AF nisu nikada zvučali ovako prijemčivo i zarazno, iako su gitare manje-više stišane na minimum. To ne znači da ne postoje pesme pune angsta poput Peter Pan. Naslovna kompozicija i MTV hit izgleda iskalkulisan jer je oko naizgled proste melodije napravljen disko-simfonijski aranžman. Takođe, Creature Comfort otkriva i suštinski tematski okvir, a to je otuđenje.

Zahvaljujući tehnologiji, čovečanstvo je antropološki nazadovalo izgubivši empatiju i sabornost, i lepo je da jedan značajni rokenrol bend poput AF pošalje ovo stanje svuda po svetu. Naravno, svetu koji je odavno zaboravio slične pokušaje poput OK Computer ili Kid A. Savest albuma čuva hipnotička balada, sveobjašnjavajuća We Don’t Deserve Love koja sprečava da se album raspadne pod sopstvenom težinom. Amin.

Grbave tange Grbave Tange: Veče muzičke komedije u Beogradu georgemichael Preslušajte zarazni remiks pesme „Fantasy“ Džordža Majkla guns-n-roses-1503425895_cover 5 poznatih bendova čiji se članovi mrze Atmosfera sa prve Noći muzike Noć muzike powered by Plazma: Koncert Simfonijskog orkestra RTS-a · · · ·