DALJINE_naslovna 3000x3000px300dpi_cover

Verovatno najbolji ženski album o hormonalnom disbalansu i problemima odrastanja generacije rođene tokom balkanskog inferna devedesetih. Ogoljena i direktna lirika o ženskoj iracionalnosti tako raskošno elaboriranoj u Fon Trirovoj „Melanholiji“ stavlja orgazam, kondome i zavese u prva dva minuta, brutalno i flagrantno.

Kad se zaista besprekornom pop narativu doda glas devojčice u PMS pakovanju (Bojana je bila vokal u Svi na pod) onda ovaj album postaje i starmali psihološki bedeker o stranputicama tridesetih, putovati, zaljubiti se, željeno ili neželjeno zatrudneti, svađati se, odbacivati empatiju, tražeći simpatiju, skupiti dovoljno iskustva, poznanstava i, što je najvažnije – senzacija, po svaku cenu pre tridesete.

Muškarci vršnjaci će se osećati uglavnom frustrirano slušajući ove vapaje, uzdahe i besnoće, bežeći glavom bez obzira, međutim, Bojana Vunturišević je snimila bolno i bolan iskreni album o redefinisanju identiteta, o tranziciji devojčica u devojke i devojaka u žene. Obojen posebnošću, na koju ova generacija misli da ima tapiju jer su ljuti što nisu makar dodirnuli osamdesete, a prezreli su od 5. oktobra pa naovamo. Džoni Mičel, Kerol King ovo nije, ali može da postane neka milenijumska Natali Merčant, Tori Ejmos, pa čak i Josipa Lisac. Nije za svakog, ali treba da bude za svakog.

Danilo Novović foto 1 Prvi dan „Mikser festivala“ biće besplatan Sonja Pavlica Putevi IRIE FM predstavlja novi spot „Putevi“ Kemal Gekic 1 _cover Pijanista Kemal Gekić nastupa na Kolarcu 196201_cover Chris Cornell: 7 pesama po kojima ćemo ga pamtiti · · ·