Jinx_cover

Omiljeni zagrebački bend svih mislećih Beograđana nije Pips, Chips & Videoclips, već Jinx. Kako govorimo o bendu koji je prvu, neobično uspešnu fazu imao nesrećnih devedesetih, jasno je da je kod nas prepoznat baš posle 2000, kad su članovi benda uzeli neplaćeno do daljeg.

Srećom, nekoliko godina kasnije, sledi povratak Jinxa i hod po ružinim laticama u kojima kompozitor i tekstopisac Coco Mosqito stvara iznenađujuće zrele opservacije srednjeg doba pomešane sa zavodljivim melodijama i raskošnim vokalom Jadranke Ivaniš. Kako su i stari hitovi Jinxa osunčanih naziva Ljeto, Na plaži i pogotovo Tamo gdje je sve po mom bili nedvosmisleno apatični biseri o pogrešnim ljubavima, tako je i sada.

Sada smo u srednjim četrdesetim, i koliko god fanki aranžmani bili hipnotičko optimistički, dovoljno je na samo dve prve pesme: Jesmo li dobro? i duet s Davorom Gopcem Maradona, shvatimo i prihvatimo fazu koja je postala stanje. Generacijski, Jinx se obraća žrtvama tranzicija koji se krajičkom mozga sećaju Jugoslavije kao utopije. U tom smislu, kao i Pavel, Jinx se obraća svojoj generaciji koji će sigurno vrteti svojim karlicama u ritmu, ali i gorko klimati glavom na svaku veliku istinu. A na ovom albumu ih je toliko. Još jednom, apsolutno pop remek-delo.

Poslušajte prvi svetski ledeni kamerni orkestar Poslušajte prvi ledeni kamerni orkestar VISLimunadaPhotoDaliborTonkovic „VIS Limunada“ pod sjajem zevezda letnje noći Luke Black_cover MjuzNews predstavlja: Luke Black LIVE Sea Dance Sutra počinje Sea Dance · · ·