MSP_RIF_530x@2x

Više od dvadeset pet godina i dvanaest albuma kasnije, velški rokenrol proleteri i trudbenici objavljuju možda najprijemčljiviji album u svojoj karijeri punoj čemera, jada, tragedija ali i političkog aktivizma i istinske pop veličanstvenosti.

Bend koji je započeo svoju buntovnu priču mitomanskom idejom o snimanju samo jednog albuma koji će otići u deset miliona primeraka, a onda implodirati, danas su britanska pop elita s milionima prodatih albuma, koncertom na Kubi za Kastra iza sebe, i kao takvi bi trebalo da obrate pažnju na običnu publiku koja traži pesme a ne pamflete. Ipak, sa bar četiri bolno nekomunikativna ali značajna albuma iza sebe, MSP su danas prepoznatljivi kao stvaraoci veličanstvenih buntovnih himni, očajničkih ljubavnih vapaja i poletnih i zaraznih pop pesmica.

Resistance is Futile prati njihov politički maoistički narativ, dok se muzički ovog puta teži najprofilisanijem albumu Everything Must Go. To je jasno već na otvarajućoj pesmi People Give In. Šarmantan, optimističan, kompleksan, višeznačan, muzički raskošno produciran, pun veličanstvenih refrena, ovaj album kao da priziva ideju odlaska uz prasak. A basista Niki Vajr odavno priča kako je vreme da se napusti posao muzičara jer više nema smisla. Velška tvrdoglavost nije daleko od srpske…

Rikardo Vijalobos Rikardo Viljalobos nastupa na Kalemegdanu 98601689-e1472551262457 Činjenice koje verovatno niste znali o Frediju Merkjuriju Ariljski dani 9. Ariljska letnja muzička manifestacija 27932_cover1 Muzička recenzija: The Sisters Of Mercy „First, Last and Always“, „Floodland“, „Vision Thing“ (Rhino/Mascom) · ·