Pavel_coveer

Još od samih početaka pop muzike u Jugoslovena, Hrvatska je uvek imala najživopisnije i najelegantnije izvođače i gotovo uvek je pobeđivala pretencioznu i razmetljivu beogradsku školu. Kako i tokom novog talasa, tako i posle, tako i danas. Beograd (i Novi Sad) su uvek umeli da mistifikuju i zavedu, međutim, čist pop su uvek bili momci poput Nena Belana. Poslednjih četvrt veka tu su pre svega kod nas potpuno anonimni Pavel (pevač i autor Aljoša Šerić nekad je svirao u postradiohead bendu Ramirez), ultimativni bend o stranputicama i radostima drugog doba, krizi srednjih godina i o potrošenim ambicijama i gledanja u sunce iz blata.

Poslednji album (iako je svaki izuzetan) donosi muzički najkompleksniju sliku, romantičnu a retko sentimentalnu, gorko-slatku a retko čemernu o dometima domaće generacije X.

Kako je Šerić sa svojom životnom saputnicom Antonijom i drugim vokalom Pavela nedavno dobio i naslednicu, jasno je da je ovo album koji propoveda pre svega smiraj duše i prihvatanje života koji je sagoreo u ambicioznim a neostavrenim planovima. Otuda i pesma o (ratnim) devedesetim, o Božiću, o deci, o nasukanim prijateljstvima, ali i o povratku nekih starih nekad usahlih plamičaka o ljubavima koja se vratit’ neće u možda najboljoj pesmi benda koja se, nedvosmileno, zove Ljubav. Apsolutno pop remek-delo.

Novi spot grupe Arcade Fire za pesmu „Electric Blue“ nas vraća u disko eru Novi spot grupe Arcade Fire za pesmu „Electric Blue“ nas vraća u disko eru Jinx_cover Muzička recenzija: Jinx „Pogrebi i pomiriši“ (Dallas) Poslušajte prvi svetski ledeni kamerni orkestar Poslušajte prvi ledeni kamerni orkestar VISLimunadaPhotoDaliborTonkovic „VIS Limunada“ pod sjajem zevezda letnje noći · · · ·