sana-garic1
KULTURA · muzika

Po strani iskustvo s bendom Xanax na vizuelnom i muzičkom planu, kada bismo ovaj album posmatrali kako realno i treba, debi uradak Sane Garić, dosta stvari postaje jasnije. Prvo, veza sa tehno pop pionirima poniklih u drugom talasu novog talasa – Beograd, s kojima je Sana i sarađivala kad se bend ponovo sakupio. Dejan Stanislavljević svira sintisajzer na većini pesama.

Milenijumsko čitanje tehno narativa pripada pesmi Ljubav je, koja je lelujava, dab infuzirana pa nije ni čudo gostovanje Dejana Vučetića (ex DD, Minilinija) koji je radio i fantazmagoričan omot. U ovom uspešnom očitavanju algoritma osamdesetih i XXI veka, Garićeva spaja i rani Videosex, U škripcu, Denis i Denis, pa čak i zaista prvu fazu Zane sa zanimljivim pop eksperimentima dragih zapadnih susjeda, benda Yammat pre svega.

Ipak, Beogradska škola dominira, tako da preovladava skolnost da se od opskurnog stvori ugodno, i od hladnih devalviranih instrumenata – istinska topla ljudska emocija. Na kraju, najveći domet tehnologije oduvek je bio „dati mašini ljudske osobine“. Svet za nas je vrhunski udžbenik na tom polju. Izvanredno.

cover kontras Kontras: Niška pank senzacija promoviše novi album robin-thicke_cover 5 muzičara koji su upropastili svoju karijeru za tren oka DALJINE_naslovna 3000x3000px300dpi_cover Muzička recenzija: Bojana Vunturišević „Daljine“ (Mascom) Danilo Novović foto 1 Prvi dan „Mikser festivala“ biće besplatan ·