The killerscove
KULTURA · muzika

Četiri albuma i dve kompilacije kasnije, omiljeni bend iz ozloglašenog Las Vegasa hodi čvrsto utabanom stazom koju su U2 prokrčili pre tri decenije.

Biti srčan i iskren a rasti u gradu koji je sam po sebi prevara, i slušati britanski indi pop poput The Smiths i Pet Shop Boys može samo da transcendentuje i sam kemp, te da Brendon Cvetić sa svojim drugarima zazvuči kao najveća istina na svetu pored tone upeglane produkcije i stilizacije.

Ovaj album je možda po ideji nastavak nedvosmisleno najboljeg Killers albuma Sam’s Town i kao takav nema ni jedan pogrešan korak. Od pulsirajućeg diska The Man koji priziva kasni Chic, preko široke Life To Come koji priziva solo albume Pola Vesterberga s početka devedesetih pa sve do The Calling koja priziva eksploziju dens pop bendova s početka XXI veka poput Bravery.

Ispričan univerzalnim jezikom prepoznavanja i komunikacije, ovaj album je dokaz da komercijalni rokenrol i dalje postoji pa bio on bljuzgavi MOR ili lažno alternativni. Padaju zvijezde.

_MDJ178792_cover Pandemonijum na kamernoj sceni Beogradske filharmonije YURY REVICH 1cover Jurij Revič za kraj BEMUS-a 21369403_10155739078119207_4501212556934701550_n Musicology Barcaffè Sessions: Bernhoft u Beogradu Gudači Sv. Đorđe 49. BEMUS: Jubilarni koncert Gudača Sv. Đorđa · ·