Nepristojne reklame
U VAZDUHU · urban flash

Britanski marketinški magnat Charles Saatchi nedavno je objavio knjigu „Beyond Belief“ u kojoj je prikupio najšokantnije i najuvredljivije reklame koje su napravljene u prošlom veku.

Često se u javnosti čuju povici da današnja politička korektnost guši slobodu govora, jer navodno sada šta god da izjavite, nekoga ćete sigurno uvrediti. Razni političari populisti koriste ovaj sentiment u svojim kampanjama, obećavajući da će se direktni i iskreni govor vratiti na velika vrata kada oni budu izabrani.

Ali kada bismo malo razmislili o takozvanim pravilima moderne komunikacije, shvatili bismo da postoje dobri razlozi zašto je danas neprihvatljivo govoriti sve što vam padne na pamet. Reklame koje su mizogine, rasističke i bezobrazne nisu toliko česte danas, a ako biste pogledali istoriju oglašavanja malo pažljivije videli biste primere reklama koje su u stanju da uvrede baš one ljude kojima se obraćaju. Pogledajte neke od spomenutih reklama u našoj galeriji:

A u reklami piše da "Pištolji nisu igračke"Otvori galeriju
1506695204-0_cover Za šta stvarno koristimo sprave za vežbanje Naslovna Tost kao umetničko platno za simpatične kompozicije pagecover Anarhisti među nama: Oni ne poštuju pravila Najbolja odbrana u slučaju napada pri podizanju novca sa bankomata Najbolja odbrana u slučaju napada pri podizanju novca sa bankomata