cover 3u1
U VAZDUHU · promo

Toplo vreme donosi potrebu za čestim rashlađivanjem omiljenim napicima, a mnogima je to upravo NESCAFÉ! Istraživanje na temu konzumacije hladne kafe, koje je sprovela kompanija „Nestlé“, pokazalo je da čak 60 odsto ispitanika NESCAFÉ Classic 3u1, odnosno 2u1, ocenjuje kao brend za koji se najradije opredeljuje. Prema istom istraživanju, ljudi u Srbiji vole da piju hladnu kafu – čak 53 odsto njih ističe da, od 10 šoljica kafe, popije najmanje tri hladne.

Vrućine nas ne sprečavaju da uživamo u kafi – gotovo 60 odsto ispitanika konzumira istu količinu ovog napitka u toku letnjih meseci kao i tokom drugih godišnjih doba. Izgleda da je kafa, u kombinaciji sa magijom koju donosi lepo vreme, pun pogodak – bilo da izaberete tople ili hladne ukuse.

Upravo zato, za sve ljubitelje hladnih kafa i one koji uživaju u egzotičnim varijantama, Nestlé je spremio pravo osveženje! Rashlađenje stiže u obliku NESCAFÉ 3u1 Frappe-a, napitka u hladnoj varijanti, koji je savršen za predah u vrelim mesecima. Možete ga spremiti začas na pauzi u kancelariji, a ako imate malo više vremena, mogućnosti su bezbrojne! Ugodite sebi pravom poslasticom, tako što ćete u hladnu kafu dodati kockice leda ili šlag, a za pravi hedonistički doživljaj iskombinujte je sa sladoledom omiljenog ukusa.

Za sve one koji vole da probaju nove kombinacije, tu je i novi ukus NESCAFÉ 3u1 – kokos. Tropska aroma kokosa u hladnoj varijanti spoj je kao stvoren za uživanje, nijedan sladokusac neće odoleti ovom zanimljivom osveženju. Kako god rasporedili svoje tople ili hladne šoljice, NESCAFÉ je uvek tu da vas podrži novim idejama.

Dodatnu energiju i zabavu tokom letnjih dana pružiće vam i LION WHITE. Za ljubitelje ove čokoladice dostupno je i duplo pakovanje, za dvostruko slađi užitak. Dopuni se lavovskom energijom i zagrizi leto!

Matjaž Vodopivec, Generalni direktor Soko Štarka Smoki slavi 45. godina postojanja IMG_7551 Proglašen pobednik „Nectar Kids 100%“ nagradnog konkursa klupa Jedini pravi… guru dobre zabave Woman shopping online Onlajn kupovina – jednostavnija, pametnija, bezbednija · · · · · ·