sreća
PULS GRADA · zdravlje

Svi pričaju o sreći u današnje vreme. O tome da li sreća odmah znači i da će život biti ispunjeniji, o tome koje su to metode i trikovi koji mogu da podignu raspoloženje, o tome da li je moguće naučiti biti srećan.

Čini se da zaista postoje načini da se čovek veoma brzo oraspoloži, ili da u kratkom vremenskom roku, sebe makar na tren, učini srećnim. Dugoročna sreća je komplikovana stvar, barem tako kažu stručnjaci, ali postoje stvari koje mogu da vas oraspolože u sekundi. Zatim i doneti sreću na duže staze. Ipak, sreća nije toliko nedostižna, i mi ćemo vam otkriti koje bi to stvari mogle da vam pomognu u „lovu“ na sreću:

1. Razvijte tri značajna odnosa
Povezivanje sa ljudima je ključ naše sreće. A možete zaista da poslušate savet i da na listu onih sa kojima provodite vreme dodate još tri osobe, jer susret sa njima će vas ispunjavati srećom i osećajem da radite nešto korisno za sebe. Razvijte odnos sa nekim starijim i mudrijim, sa nekim od koga ćete slušanjem učiti stvari. Drugi odnos bi trebalo da bude sa nekim vaših godina, da biste imali zajednička interesovanja. I barem jednom mesečno pronađite vreme da budete mentor nekom mlađem od sebe. To će vam dati osećaj svrhe u životu.

2. Stvorite mala zadovoljstva
Ovo sigurno često čujete. Ali, umetnost sreće zaista dolazi od malih uživanja. Bez obzira da li je to kupka sa čašom dobrog vina u ruci ili uživanje u knjizi, morate izdvojiti vreme za stvar koju volite.

3. Učinite vežbanje zabavnim
Sigurno ste primetili, da je vežbanje jedno od ključeva za kvailtetan i srećan život. Ako ne volite teretane, a želite dobro da se osećate, učinite vežbanje zabavnim. Za početak, hodajte 10 minuta po kraju dnevno, ili vozite bicikl 20 minuta sa prijateljima. Ili idite na rekreativnu partiju tenisa. Uskoro nećete gledati na sat kad je vežbanje u pitanju, a osećaćate se savršeno!

Gomilanje stvari (foto: Geoff Johnson) Poremećaj gomilanja stvari: Šta je to i da li ga imam? Sreća Jednostavne navike srećnih ljudi Materinstvo Nauka otkrila idealne godine za materinstvo praznici Detoksikacija nakon praznika · ·