IMG_0965
NULL · stilistika

Пierre je mnogim devojkama poznat kao brend, brend za upadljive, samosvesne i hrabre devojke, međutim, Пierre je više od toga. Пierre je svet Isidore Kemiveš, devojke koja je tvorac ove manufakture, jer kako sama kaže – „svet za mene znači sloboda, nepostojanje granica, beskonačna mogućnost izbora, sve može, sve je moguće“.

Piše: Aleksandra Babić

Isidora Kemiveš, autorka brenda Пierre je studentkinja prava, ali je njen kreativni duh još od detinjstva nalazio samo različite oblike manifestacije. Danas je deo tog duha u Isidorinim tvorevinama – narukvicama, suknjama, bluzama brenda Пierre. „Od najranijeg detinjstva, dok sam svirala klavir i igrala balet, držala sam se za rečenicu „ako misliš da možeš onda možeš, zato misli da mozeš“. To je poruka koju sam ugradila i u Пierre, to je ono što želim da svaka žena zna i zato joj je Пierre podsetnik„, priseća se Isidora.

Nakit govori o vama dok vi još niste ni progovorili, u tom smislu, ovaj nakit je sve ono što je i sama Isidora – moderan i urban, ali sa primesama neke stare prefinjenosti. Lako ga možete zamisliti i na devojkama naše generacije, ali i na ženi koja je krenula na bal. Пierre je brend bez ograničenja, kalupljenja i strogih kopči, iako je prepoznatljiv upravo po kopčama. Na prvi pogled upečatljiv i odvažan, ali istovremeno i sanjarski. Zapravo je brend za sve one koji se pronalaze u njemu, što potvrđuje i Isidora. „Narukvica je uklopiva uz najrazličitije stilove. Til suknje su takođe deo svakodnevice ali uz cipele na štiklu i svilenu bluzu one postaju deo elegantnog događaja. Današnji Пierre je u skladu sa modnim trendovima sa primesom stare elegancije. Пierre u budućnosti će se račvati u dva pravca, onaj koji je opušten i šaren kakva je današnja modna scena i drugi koji je sofisticiran, strogo elegantan kakva je moda bila nekad. Verujem da bi se sa tim vraćanjem elegancije u modu mogli povratiti maniri, da se zna ko je gospodin a ko dama, udvaranje, romanse„.

Ovaj brend nastao je kada je Isidora imala dvadeset godina. Ona kaže da i sa ove distance ne bi ništa menjala. Razvoj samog brenda išao je u korak sa njenim ličnim napretkom i pređenim putem. Znala je da prepozna prilike, ali istovremeno i da neke ostavi po strani. Zato je od samog početka u čitavu ovu priču ušla sa jasnom vizijom, da stvori brend koji će biti svetski poznat. Ka tom cilju ide polako, ali je njena vizija utkana i u ime ovog brenda. „Tražila sam ime koje u sebi nosi svetsku energiju jer sam znala da gradim kompaniju koja će biti poznata po celom svetu. Od mnogih naziva koje su mi prijatelji ponudili kad sam čula Пierre znala sam da je to to. Kasnije sam ga prekrstila u Manufacturepierre jer stranci ne čitaju naše ćirilično П. Tako je Пierre sa П ostao logo, a duži naziv nam je Manufacturepierre što odgovara našem načinu proizvodnje – manufaktura„.

Inspiraciju za svoje tvorevine Isidora pronalazi u raznim, kako opipljivim stvarima oko sebe, tako i u energiji – arhitekturi, nameštaju, enterijeru, kraljevstvu, dvoru, gospodstvu, eleganciji, gordosti, klasičnoj muzici. U društvu je poznata kao osoba koja svoj mir nalazi u meditaciji, a proizvodnja rukotvorina je još jedan vid njene meditacije. „Meditacija je vežba boravka u sadašnjem trenutku. Treniramo um da ne misli o prošlosti ni budućnosti već da primećuje ono što se dešava sada, kako unutar čoveka tako i van njega. Disanje, miris, vazduh, osećaji, itd. Kontrolišemo svoj um, svoje misli i pravimo od njih poslušnog osedlanog konja spremnog da ide gde mi kažemo. Kreiranje je za mene jedna od retkih stvari u kojoj nisam nestrpljiva da dođem do cilja nego uživam u procesu. Odnosno u svakom trenutku. Osećam„, objašnjava Isidora kako se njena lična filozofija prepliće sa filozofijom samog brenda.

I dok privodi kraju svoje studije na Pravnom fakultetu, Isidora strpljivo pravi dalje planove. „Za Пierre za koji danas znamo imam jasnu strategiju širenja po svetu. Za Пierre za koji još uvek znam samo ja moram još da se pripremim tako da ću u narednim godinama jos učiti kako bih mogla da postignem to što oduvek osećam“.

GettyImages-547084320-640x426 Kakve torbe nose moćne svetske žene 222b8a6d65a3e5d4ea4304d8219c6820 Stajling za venčanje: Kako odabrati idealnu kombinaciju rk5161-1636868_960_720 Šta boje koje nosimo govore o našem karakteru cover Modna PVC-manija · ·