cover lovefest
KULTURA · muzika

„Pokaži kako živiš svoju muziku“ uz Heineken novo specijalno dizajnirano pakovanje u znaku festivala ljubavi, i osvoji Heineken experience koji uključuje ulaznice za sve dane za Heineken Lovefest, kao i provod na Heineken dnevnim žurkama. Ove godine Heineken Lovefest će biti održan pod sloganom „Next level“, u Vrnjačkoj Banji, od 3. do 5. avgusta, a Heineken nagradni konkurs u okviru kojeg će deset najkreativnijih učesnika osvojiti po dva kompleta karata traje od 13. do 26. jula 2017. godine.

Za učešće u nagradnom konkursu potrebno je da potrošač slika ili snimi svoj doživljaj muzike uz novu Heineken bocu ili limenku, sa logom Lovefest-a, i podeli ga na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz #LiveYourMusicAtLovefest. Nova specijalna serija pakovanja lansirana je u sklopu Heineken LIVE YOUR MUSIC kampanje, uz želju da obraduje i ohrabri potrošače da otvore svoj svet poneseni strašću prema muzici i da svoju muziku zaista i žive.

Pobednici ovog nagradnog konkursa imaće slobodan ulaz za dnevne Heineken žurke na kojma ih očekuje vrhunska muzika, zabava i sjajan provod. Novo pakovanje potrošači mogu naći u svim trgovinskim lancima širom Srbije.

„Nakon Exit festivala, Heineken nastavlja svoju muzičku avanturu uz želju da podeli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabri sve zaljubljenike dobrog bita da slobodno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Heineken vas poziva da probudite sva svoja čula kroz savršen spoj muzike i savremene tehnologije aktivacija koje smo za vas spremili na samom festivalu. Pokažite svoju kreativnost i osvojite komplete karata za jedan od najboljih muzičkih festivala elektronske muzike u Evropi“, izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

Pre i tokom trajanja Heineken Lovefest-a, potrošači će imati priliku da osvoje i dodatne nagrade, jer je Heineken pripremio i brojna iznenađenja, a najveće ljubitelje muzike očekuje i put na jedan od najvećih klabing festivala u Amsterdamu u oktobru.

Heineken, kao jedan od globalnih lidera svojim poslovanjem nastavlja da podiže svest o važnosti umerenog konzumiranja i odgovornog ponašanja kako prema sebi tako i prema drugima. U tom duhu i ove sezone Heineken sprema aktivacije u cilju edukacije potrošača na ovu temu.

Pavel_coveer Muzička recenzija: Pavel „Družba krivih odluka“ (Dallas) Novi spot grupe Arcade Fire za pesmu „Electric Blue“ nas vraća u disko eru Novi spot grupe Arcade Fire za pesmu „Electric Blue“ nas vraća u disko eru Jinx_cover Muzička recenzija: Jinx „Pogrebi i pomiriši“ (Dallas) Poslušajte prvi svetski ledeni kamerni orkestar Poslušajte prvi ledeni kamerni orkestar · · · ·