pagecoverr
PULS GRADA · deca · ženski kutak

Svi oblici tela su na svoj način lepi i jedinstveni, ali da li vas je ikada zanimalo zašto vam se talože masne naslage baš u određenom delu tela? Kod nekih žena postoji tendencija da se goje oko struka, dok druge imaju punije butine i zadnjicu. Očigledno je da svi imamo „problematične“ delove tela kojih se najviše stidimo. Saznajte koja će vam dijeta najviše pomoći da na baš takvim mestima smanjite kilažu.

Adekvatna ishrana je određena za različite oblike tela: pravougaoni oblik, oblik jabuke, oblik kruške i oblik peščanog sata. Počnimo redom:

1. Dijeta za pravougaoni oblik tela

Ovakvu figuru karakterišu uski kukovi i nedefinisan struk. Ako ste ovako građeni imate manje šanse da se ugojite nego ostali. Međutim i dalje treba voditi računa o zdravoj ishrani. Izbegavajte veliki unos slatkiša i brze hrane, a više obroka posvetite namirnicama sa zdravim mastima kao što su avokado, bademi, sočivo ili losos.

2. Dijeta za telo u obliku jabuke

Telo u obliku jabuke karakteriše skupljanje masnih naslaga oko struka. Najbolji plan ishrane za ovako građene žene je da jedu malo ali relativno često. Idealno je da se obeduje šest puta dnevno, ali porcije moraju biti manje nego što je uobičajeno. Preporučuje se izbegavanje hleba i brze hrane, dok će najbolje rezultate dati dijeta bazirana na namirnicama bogatim vlaknima i vitaminom C, voću, povrću mlečnim proizvodima sa malo masti.

3. Dijeta za telo u obliku kruške

Osobe sa figurom u obliku kruške imaju kukove šire od ramena i po pravilu se goje u donjem delu tela. Za njih je najbolje da jedu meso, ribu, mlečne proizvode i druge namirnice bogate proteinima. Od voća se preporučuju lubenica i ananas, a ne škodi i često konzumiranje zelenog čaja. Trebalo bi izbegavati hleb, testeninu i pirinač.

4. Dijeta za telo u obliku peščanog sata

Ovo je najpoželjniji oblik tela. Žene ovakve figure imaju sreće da se goje ravnomerno svuda oko svog tela. Budući da imaju luksuz da manje brinu o kilaži, postoji opasnost da preteraju u unosu nezdrave hrane i povećaju nivo šećera u krvi iznad optimalnog. Mali obroci svežeg voća i povrća i namirnica punih proteina i zdravih masti su idealna dijeta za žene sa figurom peščanog sata. 

14165260-inherentvice-1481001391-650-3c7434a24c-1493706145_cover1 7 mitova u koje verujemo kada se vratimo bivšem partneru donerexfeatures_5659421o-920x690_cover Šta način na koji nosite torbu govori o vama page_cover Ženske navike koje društvo ne želi da vidi cover www.ideas.evite.com Baby shower – proslava za buduće mame · · · · ·