Range Rover Evoque RS Sport
PULS GRADA · auto

Engleska tradicija i stereotipi kažu da je Range Rover Evoque sa troje vrata namenjen mladim i dinamičnim ljudima (muškarcima), dok je verzija sa petoro vrata porodičan terenac. Ali šta ako i lepši pol voli brzu i dinamičnu vožnju, u terencu koji pokreće adrenalin u krvi?
Rešenje je Range Rover Evoque RS Sport. Da iznenađenje bude veće, Kahn dizajnerska kuća je „pod svoje uzela“ verovatno najdosadniju verziju Rovera sa 2.2 SD4 agregatom i udahnula mu sportski duh dodacima na karoseriji, izduvnim sistemom, ogromnim točkovima, ali i vrhunski dizajniranom minimalističkom unutrašnošću.

Range Rover Evoque RS Sport je crni terenac čime je još više došla do izražaja njegova agresivna narav. Tu metalik Santorini Black boju sa mat crnim elementima nećete moći da ne primetite. Sportski su i prednji 3-D gril i maska hladnjaka sa saćastom maskom, a nisu izostala ni LED dnevna svetla. Gledano iz profila, dominiraju 20-inčni RS600 točkovi u Matt Gun Metal izdanju sa više nego sportskim „valjcima“ od guma dimenzija 275x40x20. Ako se vozite iza ovog agresivnog terenca prvo ćete primetiti veliki završetak izduvnog sistema sa dve centralno postavljene grane i to od nerđajućeg čelika, a tek onda difuzor vazduha i krovni spojler.

Onda ste otvorili velika vrata i zatekli minimalističku ali jednako atraktivnu unutrašnjost. Crna boja je i ovde dominantna, dok se koža podrazumeva, sa kontrastom napravljenim svetlim šavovima. Drugi materijal je aluminijum, prisutan na centralnoj konzoli između dvoje putnika u prednjem redu, odnosno na volanu i kontrolnoj tabli. Za oko će vam odmah zapasti mnoštvo dugmića koji su podređeni vozaču i kojem je sve na dohvat ruke.

U kabini Evoque RS Sport je puno pregrada za sitnice, dok za krupnije stvari imate ogroman prtljažnik. Audio sistem je moćan i emitovaće najkvalitetniji zvuk dostupan u vozilu ove klase. Tu je i ogroman LCD ekran u boji na centralnoj konzoli putem kojeg možete upravljati navigacionim sistemom, ali i ostalim parametrima automobila. Za to će vam koristiti kružni džojstik, kakav smo do sada viđali u BMW limuzinama, pa zbog prošlosti Rovera ova paralela nije nimalo slučajna.

Iako se Kahn nije zanimao motorom i menjačem, ne možemo a da ne spomenemo „srce“ terenca. To je pomenuti 2.2 SD4 motor koji vas neće nikada izdati, a pružiće vam puno zabave. Detaljne specifikacije nisu poznate, ali nezvanično, ovaj Range Rover Evoque može da proizvede 190 konjskih snaga i bez obzira na težinu podari terencu prave sportske karakteristike, kako na stazi tako i u gradu.
Ali i prohodnost u bespuću.

BMW 3 Hommage BMW 3.0 CSL Hommage concept: Žuta groznica Mad Max automobili Automobili iz filma „Mad Max: Fury Road“ instagram automobili Automobili na Instagramu: 5 najboljih profila Aston Martin DBX Aston Martin DBX koncept: Džejms Bond na autoputu · ·