17_1988
PULS GRADA · moda

Italijanski premium denim brend „Replay” predstavlja novu proleće/leto 2018 advertajzing kampanju, inspirisanu festivalom „Burning Man”, koju je fotografisao „Jack Waterlot”.

Atraktivne fotografije i video materijali su nastali na lokacijama u sunčanoj Kaliforniji i podsećaju na Black Rock pustinju u Nevadi gde se svake godine održava festival Burning Man. Eksperimentalno umetničko okupljanje utopističke zajednice koja počiva na vrednostima inkluzije, samopouzdanja i samoizražavanja oživelo je viziju REPLAY-a kroz objektiv poznatog fotografa. Modeli Robin Holzken, Cora Keegan i Andrey Zakharov su glavni protagonisti serije romantičnih, buntovničkih ali i sanjarskih fotografija koje se idealno uklapaju u ikonografiju festivala Burning Man.

DNK brenda Replay i njegovo bogato modno nasleđe savršeno odgovaraju atmosferi kampanje zahvaljujući glamuroznim pustinjskim komadima koji potvrđuju da romantične i rokenrol duše idu ruku pod ruku. Denim i koža zauzimaju centralnu poziciju, dok su svetle i laganije tkanine, diskretna diskoloracija i hladniji tretmani poslužili kao savršen dodatak boho chic stilu koji prožima kolekciju proleće/leto 2018. Kampanja je premijerno prikazana početkom godine u Firenci tokom manifestacije Pitti Uomo.

Kolekciju proleće/leto 2018 možete kupiti u prodavnicama REPLAY u Beogradu – Knez Mihailova 33, Novom Sadu – Zmaj Jovina 10, te multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

covermoda 10 pravila oblačenja koja bi trebalo jednom za svagda naučiti TommyxGigi TommyXGigi: Šta donosi prolećna kolekcija brenda Tommy Hilfiger? Dechkotzar Februar fotka-cover Dechkotzar: Majice sa potpisom Eneas H&M: Denim za svakoga · · · ·