collage
U VAZDUHU · pop trash

Od Mikovih nesvakidašnjih kostima sa šljokicama i Kitovog mangupskog imidža, do Čarlijevog istančanog ukusa za šivena odela i Ronijevog celokupnog raskošnog stila, Rolingstonsi su pored sjajne muzike, uvek negovali i specifičan modni izraz. Spoj neverovatne energije na sceni i atraktivnih modnih komada svaki njihov nastup čini spektakularnim. Danas sa vama delimo kultne fotografije ovog benda koje najbolje dočaravaju njihov jedinstveni vizuelni identitet.

Ne samo da ove godine slave činjenicu da je njihov bend i dalje najbolji rokenrol bend na svetu, već u velikom stilu završavaju veliku svetsku turneju pod nazivom No Filter, koju su započeli prošle godine. Šta reći!

Elem, ukoliko njihovu sjajnu muziku ostavimo po strani, njihov modni izraz oduvek je privlačio puno pažnje. Njihovi različiti senzibiliteti uvek su se vizuelno skladno dopunjavali, te kreirali pravi modni spektakl na svakom nastupu, što fotografije u nastavku nesumnjivo dokazuju.

Iako su Mik i Kit nosioci Rolingstonsa već decenijama, ne treba zaboraviti njihovog osnivača Brajana Džounsa, koji je tragično preminuo u 27-oj godini. Ova fotografija zabeležena 1967. jasno ilustruje kontrast između Brajana i Mika. Plavih uvojaka, u kicoškoj kombinaciji plišanog kimona i prozračne ešarpe, Brajan ostavlja utisak vedrog i nasmejanog čoveka, dok kod Mika ni sjajno prugasto odelo ne može da nadomesti problematičnu frizuru, što se jasno vidi po njegovom izrazu lica.

Sledi fotografija koja vrlo slikovito dočarava razliku između Bitlsa i Stonsa. Dok su prvi tih ranih ’60-ih bili uglađeni fini mladići elegantnog stila i prepoznatljivih bob frizura, Stonsi su, nošeni buntovnim raspoloženjem, negovali imidž loših momaka, koji se spremaju da svakog časa počine neki prestup. Ironično, upravo na ovom mestu Bitlsi su sreli Stonse, pozvali ih u svoj auto i ponudili im svoj veliki hit iz ’63, pesmu I Wanna Be Your Man.

Ukoliko postoji jedna stvar oko koje bismo mogli da se složimo sa Adamom Levinom, to je da Džeger svakako „got the moves”. U kombinezonu sa šljokicama, stilizovanim narukvicama i trakom oko ruke u stilu grčkih bogova,  Džeger je definitivno vrhunski šoumen.

Kako se menjao muzički izraz Stonsa, tako je evoluirao i stil Mika Džegera. Ipak, on je uvek ostao dosledan sebi i svom senzibilitetu, a njegovi modni odabiri uvek su isticali njegovu vrcavu prirodu na pravi način. Početkom ’80-ih, inspiraciju je pronašao u američkom fudbalu, te je komade karakteristične za ovaj sport kombinovao sa raznim elementima kako bi stvorio svoj autentičan izraz. Kombinacija sa slike pravi je primer uklapanja jarkih boja na vrlo suptilan način.

Nošenje naočara u zatvorenom prostoru vrlo je riskantan potez, sem ako niste Mik Džeger ili Kit Ričards. Noseći čuveni pilotski model, Kit je vrlo vešto nadogradio imidž momka sa gitarom. Uz otkopčanu belu košulju, nemarno prebačenu vintidž ešarpu, uski džins, antilop čizme, prstenje sa kosturskim glavama i narukvicama, Kit dominira zgodnim stasom i mangupskim izgledom.

Ukoliko ste mislili da rokenrol i džungla nikako ne idu zajedno, evo fotografije koja dokazuje suprotno! Na turneji Bridges To Babylon, 1998. sve oči bile su uprte u Kita i njegov atraktivni kaput leopard printa iskombinovan sa zebrastom košuljom i glomaznim naočarama kakve je nosio kasnih ’60-ih. Efektno, smelo i vrlo šik!

Nakon gotovo pola veka, ova vesela družina i dalje gruva jednakim žarom! Uprkos povremenim muzičkim i vizuelnim izletima u druge žanrove, Stonsi su, u globalu, ostali dosledni sebi. I dalje ih krasi mladalački duh, divlja energija, i upečatljiv vizuelni identitet, te ni danas ne odustaju od šljokičavih jakni i blejzera, uskih pantalona u svim mogućim bojama, nakita u vidu narukvica, ogrlica, traka oko glave, pojaseva sa nitnama… Momci, samo napred!

cover www.thecut.com Sa kim se zabavljao princ Hari pre nego što je oženio Megan collage Zabavan način da prekratite vreme tokom putovanja page-cover Najčudniji testamenti poznatih ličnosti 1529952350317-GettyImages-57334883 Horoskopski znaci po ugledu na stil Dejvida Bouvija · · · · · ·