Letnji bioskop
U VAZDUHU · promo

Od 2011. godine, Pernod Ricard svake godine sve više i više učvršćuje značaj i domet svoje posvećenosti održivosti i odgovornosti, objedinjenih u “Responsib’All Day”-u.

Ni 2017. godina nije izuzetak jer je nedavno sedmi put zaredom obeležen ovaj događaj tako što je njenih 18.500 zaposlenih provelo ovaj dan bez uobičajenih radnih obaveza, a u cilju pružanja podrške lokalnim zajednicama kroz više od 100 inicijativa širom sveta. Tog dana, 87 kompanija u okviru Grupacije Pernod Ricard-a je ostavilo po strani svoja dnevna zaduženja, kako bi osmislili način da “žive bolje” u zajednici koja ih okružuje.

Odgovornost i izgradnja održivog poslovanja su oduvek bili nerazdvojiv deo Pernod Ricard-a. Zaposleni su najbolji ambasadori posvećenosti Grupe životnoj sredini i zajednicama širom sveta u kojima posluje. Kao Créateurs de Convivialité (kreatori druženja) – što je i korporativni potpis Pernod Ricard grupe – oni promovišu umetnost deljenja i otvorenost ka drugima, jer uspeh ima značaj jedino ako doprinosi zajednici koja nas okružuje. Ovo se može sažeti u sledeći moto: “Hajde da živimo zajedno, bolje”.

Oslanjajući se na ove vrednosti i želju za boljim životom u zajednici, zaposleni u Pernod Ricard Srbija učestvovali su u renoviranju dela Fakulteta Dramskih Umetnosti kako bi studentima obezbedili udobniji i lepši prostor za rad i druženje.

Fakultet Dramskih Umetnosti u Beogradu je najznačajnija institucija za umetničko i naučno dramsko obrazovanje u Srbiji. Povodom Dana Odgovornosti, zaposleni u Pernod Ricard-u su takođe donirali i deo tehničke opreme za bioskop na otvorenom koji će i studentima i široj javnosti pružiti mogućnost da uživaju u retkim filmovima pod vedrim nebom. Imajući u vidu povezanost Jameson brenda i filmske umetnosti još od 1998, zvanice su na koktelu mogle da isprobaju različita Jameson pića. Još više od crvenog tepiha, svetla bioskopske sale i kokica, Jameson podržava ljudske priče koje se provlače kroz film, i ponosno pomaže novim autorima u nastojanjima da se njihov glas čuje.

Kompanije u okviru Pernod Ricard širom sveta su organizovale više od 103 uzbudljive i originalne inicijative koje će podržati njihove lokalne zajednice. Neke od njih su:

• Izgradnja 80 košnica u Parizu, u cilju povećanja gradske proizvodnje meda za 5 do 10% u toku naredne 3 godine, čuvajući na taj način bogatstvo biljnog i životinjskog sveta. 400 zaposlenih u Pernod Ricard centrali i EMEA (Europe, Middle East i Africa) će kao nagradu uživati u štanglicama meda
• Pomoć u renoviranju stambenog kompleksa za odrasle sa mentalnim i fizičkim invaliditetima u Dablinu kako bi učinili to mesto pristupačnijim, uključujući i ograđene baštice na kojima će stanovici naučiti da uzgajaju povrće uz pomoć radnika iz Irish Destillers
Čišćenje i restauracija područja zahvaćenog zemljotresom 2016. u okolini proizvodnih mesta i vinograda Pernod Ricard Winemakers-a na Novom Zelandu
• Povećanje svesti o odgovornoj konzumaciji vode u Maputo-u u okviru ekološke šetnje sa Pernod Ricard Mozambikom, najnovijom članom Grupe, donirajući 14 EUR za izgradnju bunara za svaki pređeni stoti korak zaposlenog
• Mnogo drugih inicijativa širom sveta možete videti na sajtu (www.rd17.pernod-ricard.com).

Effie bronza 2 Bronzani Effie za kompaniju Bambi Efi nagrade Radison Grand kafa jedina kompanija koja je osvojila i srebrnu i bronzanu Effie nagradu najbolji edukatori 2 Otvorene su prijave za najbolje edukatore Srbije za 2017. godinu Milan Kalinić_Marko Vidojković_Bojan Perić_I nagrada Humanitarno takmičenje u pravljenju BigMac burgera · · · ·